در زندگی خصوصی نیمار چه می گذرد؟ هر چه هست مدیران بارسا از آن راضی نیستند و حتی به این نتیجه رسیده اند که به دلیل این «زندگی خصوصی» نیمار باید به فروش برسد.
کد خبر: ۱۰۳۲۶۳۶
مدیران بارسا ستاره حاشیه ای را می فروشند / زندگی خصوصی آقای نیمار!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مارکا ، باشگاه بارسلونا از زندگی خصوصی نیمار اصلا راضی نیست و اعتقاد دارد او اصول حرفه ای را رعایت نمی کند،به همین خاطر بعضی از مدیران راضی هستند که او را بفروشند.

اما مگر در زندگی خصوصی نیمار چه می گذرد؟ نیمار افسار گسیخته شده است. او با دختران زیادی ارتباط دارد که نظم زندگی او را به هم ریخته . از سویی اختلاف او با دستیار انریکه نیز مزید بر علت است. سرکشی نیمار آنچنان زیاد شده که حالا بارسلونا به فکر فروش او افتاده است.

نیمار گویا در زندگی شخصی اش هم مشکلی دارد. او پسری به نام داوی لوکا دارد که اختلاف سنی اش با نیمار فقط 19 سال است. اما مادر این پسر دیگر اجازه نمی دهد نیمار او را با خودش به اسپانیا ببرد. زمانی که این پسر متولد شد نیمار اعلام کرد برنامه ای برای ازدواج با مادر پسرش ندارد اما هزینه های او را تقبل می کند. حالا مادر داوی لوکا چند ماهی می شود که با نیمار سر لج افتاده و دیگر اجازه نمی دهد نیمار برای مسافرت های کوتاه مدت پسرش را با خودش به اسپانیا ببرد. بر اساس گزارش مطبوعات اسپانیایی ملاقات های نیمار با پسرش بسیار محدود شده است چرا که مادر کودک این اجازه را نمی دهد. این اتفاق باعث شده تا نیمار از لحاظ روحی به هم بریزد و گاهی اوقات ناراحت به نظر برسد.

به هر حال هر چه هست نیمار هر چند هنوز در ترکیب بارسلونا می درخشد اما کم کم به حاشیه هایی نزدیک شده که ممکن است کمر او را بشکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها