جهانگرد 30 ساله فرانسوی که برای تفریح به تهران آمده بود گمان نمی‌کرد خاموش شدن تلفن همراهش او و همسفرانش را به دردسر بیندازد.
کد خبر: ۱۰۳۲۱۴۱
دردسر خاموشی تلفن برای جهانگرد فرانسوی در تهران

به گزارش جام جم، چند روز پیش نماینده‌ای از سفارت فرانسه در تهران با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با ارائه شکایتی اعلام کرد یکی از جهانگردان فرانسوی حاضر در تهران ناپدید شده است.

وی به قاضی مرشدلو گفت: این مرد 30 ساله فرانسوی، پنج روز پیش همراه چند نفر از دوستانش برای تفریح به ایران سفر کردند و در هتلی ساکن بودند. آنها به یکی از بازارهای تهران رفته بودند و قرار بود دوباره به هتل بیایند و روزهای بعد به چند شهر دیگر سفر کنند؛ اما یکباره یکی از آنها در بازار گم شد. همه‌جا را جست‌وجو کردیم، اما او را پیدا نکردیم. می‌ترسیم بلایی سر او آمده باشد. تلفن همراهش نیز خاموش شده و خبری از او نیست.

تحقیقات پلیسی برای یافتن او ادامه پیدا کرد تا این‌که با گذشت چهار روز از این ماجرا، ماموران مطلع شدند این مرد جهانگرد در شمال کشور پیدا شده است. با تحقیقات دراین‌باره معلوم شد این جوان قصد داشته به شمال کشور هم سفر کند اما دوستانش نمی‌خواستند به این زودی به شمال بروند. همین باعث شده او تصمیم بگیرد بی‌آن‌که به کسی حرفی بزند به تنهایی به شمال کشور سفر کند. در جریان این سفر گوشی تلفن همراهش خاموش می‌شود و نمی‌تواند دوستانش را با خبر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها