همه با هم برای ایران رای خواهیم داد جمهوری اسلامی ایران، ثمره‌ انقلاب شکوهمندی‌ است که چهار دهه پیش بنای آن نهاده شد که به یُمن آن، بُعد «جمهوریت» این نظام از طریق صندوق‌های رأی تضمین و معین می‌گردد.
کد خبر: ۱۰۳۲۰۸۰
همه با هم برای ایران رای خواهیم داد

بیست‌ونهم اردیبهشت سال ۹۶، ملت شریف ایران دوباره از این فرصت مدنی برای تعیین سرنوشت خود در آینده‌ی ایران، به پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و عظمت خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

مشارکت در انتخابات، فعالیتی مدنی و الزامی اجتماعیست و همه‌ی افراد، سازمان‌ها و نهادها موظفند تا ضمن شرکت در آن، زمینه‌ساز مشارکت حداکثری جامعه بدون جهت‌گیری و سویه‌های فردی و سیاسی باشند.

اسنپ به عنوان یک شرکت بخش خصوصی و فعال در صنعت حمل‌ونقل شهری، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و با هدف ترویج و تسهیل مشارکت در انتخابات، تمهیداتی را برای عزیمت ساده‌تر به مراکز اخذ رأی فراهم نموده است.

با استفاده از اپلیکیشن اسنپ و از طریق کد vote در بخش کد تخفیف می‌توانید با ۳۰ درصد تخفیف ویژه (تا سقف ۵۰۰۰ تومان) به مراکز اخذ رأی مراجعه نمایید.

این طرح در شهرهای تهران، کرج و اصفهان و در روز جمعه بیست‌ونهم اسفند (روز رأی‌گیری) فعال خواهد بود و طی آن، با هماهنگی‌های انجام شده با ناوگان رانندگان در شهرهای یاد دشده، آمادگی کافی برای ارائه‌ی خدمت به شهروندان محترم وجود خواهد داشت.

امید است که این طرح بتواند کمکی کوچک در جهت افزایش مشارکت در این رویداد سرنوشت‌ساز ملی را فراهم آورد و برای شهروندان، تجربه‌ دلپذیری را خلق نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها