حادثه مرگ اسرار آمیز زنی 75ساله

نقشه مرگبار نوه برای سرقت از خانه پدربزرگ

ارتباط مرد جوان با زن متاهل به قتل شوهر این زن منجر شد. قاتل با جلب رضایت اولیای دم از قصاص نجات یافت.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۱۸
نقشه مرگبار زن خیانتکار برای شوهر

به گزارش جام‌جم، 28 خرداد 92‌ زنی با مراجعه به یکی از کلانتری‌های پایتخت از ناپدید شدن ناگهانی شوهرش خبر داد.

تحقیقات برای کشف سرنخی از مرد گمشده آغاز شده بود که جسد او در بیابان‌های اطراف ساوه پیدا شد. مرد جوان به دلیل خفگی کشته شده بود، درحالی که آثاری از ضربات چاقو بر بدن وی وجود داشت.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات‌شان به اختلاف مقتول با همسرش پی بردند و زن جوان را بازداشت کردند. او در بازجویی‌ها به ارتباط نامشروع و همدستی در قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: «از مدتی قبل با مردی به نام رحیم آشنا شده بودم. به او درباره اختلافاتم با شوهرم گفتم تا این‌که قرار شد همسرم را به قتل برسانیم. روز حادثه، اول ماده بیهوشی به شوهرم تزریق کردم. سپس رحیم آمد و او را با پلاستیک خفه کرد. بعد جسدش را به جاده ساوه برد و رها کرد.» با این اعتراف، رحیم نیز دستگیر شد و به ارتکاب قتل اعتراف کرد تا پرونده برای صدور حکم به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شود.

در پایان دادگاه، با درخواست اولیای دم، رحیم به قصاص و همسر مقتول به حبس محکوم شدند. این حکم مورد تائید دیوان عالی کشور قرار گرفت، اما سرانجام اولیای دم رضایت دادند رحیم از مرگ نجات یابد. او صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد و گفت: «در این مدت در زندان قرآن خواندم و در فعالیت‌های فرهنگی شرکت کردم. پدرم خانه‌اش را فروخت تا رضایت اولیای دم را بگیرد. می‌خواهم آزاد شوم تا کمک خرجشان باشم.»

در پایان دادگاه قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها