مردی که به خاطر پیامک‌ بازی، همسر دوم خود را به قتل رسانده بود، با انتقال به محل درگیری صحنه جنایت را بازسازی‌ کرد.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۱۵
قتل زن دوم به‌خاطر پیامک‌ بازی +عکس

به گزارش جام‌جم، پنجشنبه گذشته مرگ مشکوک زن جوان در یکی از بیمارستان‌های مشهد به تیم جنایی اعلام شد که گروهی از ماموران همراه قاضی کاظم میرزایی، بازپرس جنایی مشهد در بیمارستان حاضر شدند.

پسرخوانده 15 ساله مقتول به قاضی جنایی گفت: مقتول به نام زهرا نامادری‌ام بود، اما مرا مثل فرزند خودش دوست داشت. دیشب او و پدرم با هم درگیر شدند. پدرم عصبانی بود و به سمت زهرا حمله کرد و گلویش را محکم گرفت. وقتی نامادری‌ام روی زمین افتاد، با چاقو ضربه‌هایی به او زد. من اعتراض کردم که با دسته چاقو چند ضربه به سرم زد و از خانه بیرون رفت.

در ادامه متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کارگاهش شناسایی و دستگیر شد. او در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد.

دیروز متهم، به محل جنایت منتقل شد و در حضور قاضی میرزایی به تشریح جنایت پرداخت. او درباره انگیزه‌اش گفت: مقتول زن دوم من بود. چند سال قبل از همسر اولم طلاق گرفتم و با او ازدواج کردم. از سوی دیگر با زنی ارتباط داشتم و خودم را مجرد معرفی کرده بودم. یک روز آن زن به من مشکوک شد و خواست به خانه‌ام برویم. وقتی به خانه‌ام آمدیم، اعظم ـ مقتول‌ـ متوجه شد و با پلیس تماس گرفت و دستگیر شدیم. اعظم به خاطر مشکلی که داشت از من خواسته بود با آن زن رابطه داشته باشم، اما خودش ما را لو داد. شب حادثه در حال پیامک‌بازی با آن زن بودم که اعظم اعتراض کرد و گوشی تلفن همراه را از دستم گرفت و به دیوار کوبید. من هم عصبانی شده و او را با ضربه‌های چاقو کشتم. در زمان قتل شیشه کشیده بودم و توهم به من دست داد.

متهم پس از بازسازی صحنه قتل با قرار قانونی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها