معاون اداری و مالی بیمه دانا، عملکرد شورای راهبردی این شرکت برای اقدامات انجام شده در سال گذشته را که منجر به شفاف سازی حساب‌های مالی شده، مورد تقدیر قرار داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۴۰۶
شفاف‌سازی حساب‌های مالی؛ مهمترین هدف بیمه دانا

«علیرضا عاطفی» در همایش مدیران ستادی و اجرایی این شرکت گفت: با توجه به آمار ارائه شده در صنعت بیمه، فعالیت در حوزه بیمه‌های اموال سود ده و مطلوب است، لذا با توجه به ساختار پرتفوی و افزایش رشد شرکت، در سال جاری باید ضمن شناسایی نقاط تهدید و تبدیل آنها به فرصت، محور تلاش خود را در زمینه جذب بیمه‌های اموال بیمه‌گزاران و تجمیع امور بیمه‌ای آنها به کار گیریم.

وی، گفت: در سال گذشته شورای راهبردی تشکیل شد که برگزاری جلسات منظم و مستمر آن، با حضور یک عضو هیأت مدیره و معاونین شرکت و همچنین تعدادی از مدیران ستادی موجب افزایش هماهنگی و تسریع در عملیات جاری شرکت شد.

معاون اداری و مالی بیمه دانا، ضمن تشکر از کلیه همکاران برای رسیدن به پرتفوی هدف گذاری شده، گفت: با توجه به محور همایش مبنی بر انضباط فنی و مالی، پالایش بیمه نامه‌ها و ادامه پیگیری وصول مطالبات در سال جاری باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا بتوانیم ترکیب مناسبی از پرتفوی بدست آوریم که این کار نیز بدون شک نیازمند تلاش و همت کلیه همکاران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها