سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هم اکنون ۴۸ شرکت هواپیمایی خارجی به صورت برنامه ای و فوق العاده در ایران فعالند.
کد خبر: ۱۰۳۱۲۹۱
رقابت ۴۸ شرکت هواپیمایی خارجی در بازار هوانوردی ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهارداشت: در طول دو سال گذشته تقاضای شرکت های هواپیمایی خارجی برای حضور در بازار ایران روند افزایشی به خود گرفته و ۱۸ شرکت به تعداد شرکت های هواپیمایی اضافه شده و هم اکنون تعداد شرکت‌های هواپیمایی خارجی فعال در ایران به ۴۸ شرکت رسیده است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته به محض فراهم شدن زمینه روابط و مناسبات بین کشورها توسط مقامات دیپلماسی، هیئت های مختلف حمل و نقلی نسبت به برقراری پروازها به ایران اقدام کردند، گفت: شرایط جغرافیایی و کشش بازار همواره تب و تاب برقراری پروازهای جدید را ایجاد کرده است.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرهای مختلف ایران در زمینه جذب گردشگر از جمله گردشگران زیارتی، مراکز تاریخی و فرهنگی جاذبه‌های بسیار زیادی دارند که موجب می‌شود، انبوه مسافران خارجی نسبت به سفر به ایران استقبال کنند اگرچه با توجه به ظرفیت های موجود برای رسیدن به مطلوب راه بسیار است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: برقراری پروازها توسط شرکت های هواپیمایی بریتیش ایرویز و ایرفرانس از جمله ۱۸ شرکت هواپیمایی است که در طول ۲ سال گذشته به خیل شرکت های فعال در ایران به شمار می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها