مسئول کمیته حقوقی مجلس در گفتگو با جم جم آنلاین؛

هبه سعودی نه شرعیست و نه حقوقی

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پیرامون اقدامات صورت گرفته در زمینه حج تمتع سالجاری و همچنین نشر برخی مطالب کذب در فضای مجازی پیرامون حج توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۳۱۲۹۰
توضیحات سرپرست حجاج ایرانی پیرامون یک کلیپ!

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، حجت الاسلام قاضی عسکر با اشاره به انتشار کلیپ سخنرانی یکی از خطبا در فضای مجازی با موضوع هشدار به زائران حج امسال تصریح کرد: اگر کوچکترین مشکلی در حج وجود داشته باشد اولین کسی که این موضوع را به مردم اعلام می‌کند بنده خواهم بود؛ بعنوان نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت نمی‌توانیم مسائل را از مردم مخفی نگه داریم.

وی تصریح کرد: متاسفانه مواردی که در دو سه روز گذشته در فضای مجازی بصورت گسترده منتشر شده اشکالات ریشه‌ای و اساسی دارد یعنی اصل و پایه مطلب بر اساس یک سری مطالب دروغ و غلط است. بنده با آن فرد بصورت تلفنی مذاکره کردم و متاسفانه متوجه شدم که ایشان به هیچ وجه اطلاعات دقیقی در این باره ندارد و به همان مواردی که از طریق فضای مجازی به ایشان منتقل شده اکتفا کرده اند.

سرپرست حجاج ایرانی خاطرنشان کرد: به ایشان گفتم که ما قبلا به این موارد پاسخ داده ایم و ما حتی با دشمنان مان نیز باید انصاف را رعایت کنیم. به ایشان گفتم شما مواردی را به مقامات کشوری نسبت می‌دهید که عدم اثبات آن حد شرعی دارد و همین افراد در حج میزبان زائران ما هستند و تهدید کردن‌های این چنینی زیبنده منابر و کشور ما نیست.

حجت الاسلام قاضی عسکر بیان کرد: بنده از سال ۵۹ در حج بوده ام و با اطمینان می‌گویم که هرگز در این سال‌ها چنین هتک حرمتی نسبت به بانوان زائر ایرانی صورت نگرفته است و اینگونه حرف‌ها اهانت به ملت ایران و بانوان با فضیلت ایرانی است. قطعا اینگونه موارد باید پیگیری شود، ایشان نیز به ما قول داد که اشتباهش را جبران کند و اگر این اشتباه جبران نشود، ناچاریم که از طریق مراجع قانونی اقدام کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها