رضا قوچان‌نژاد در لیگ هلند تا آستانه آقای گلی هم پیش رفت و درخشش فوق‌العاده‌ای داشت.
کد خبر: ۱۰۳۱۲۲۱
گوچی: حالم خوب نیست

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از خبرآنلاین ، افتخاری بزرگ برای رضا قوچان‌نژاد و البته ایران. آنقدر گل زد و گل زد تا خودش را در دل هواداران جا کرد. حالا شده یکی از محبوب‌ترین‌ها. آنقدر که هواداران با اسم کوچک صدایش می‌زنند. آنها رضا را دوست دارند و طبیعی است وقتی هم که پای انتخاب به میان بیاید اگر به آنها بگویند بهترین بازیکن هیرنفین چه کسی است بدون تردید می‌گویند: «رضا.» گوچی حالا بهترین بازیکن سال تیمش در لیگ هلند از دید هواداران است. او که 19 گل برای تیمش به ثمر رسانده است بالاتر از سایر دوستانش در هیرنفین 28 درصد کل آرا را کسب کرد تا عنوان بهترین را از آن خودش کند.

*از بازی با نایمخن برای ما بگویید. شکست تلخی بود.

واقعاً دوست ندارم در این باره حرف بزنم. از تلخ هم تلخ‌تر بود. ما شکست خوردیم و احتمالاً یک جای کار ایراد داشته. باز اگر با یک گل می‌باختیم می‌توانستیم آن را به خیلی از چیزها ربط بدهیم اما خوردن دو گل یعنی ایراد. یعنی اینکه مشکلی وجود داشته است.

*تو این فصل 19 گل زدی. شانس این را داشتی که آقای گل شوی اما نشد.

من تلاش زیادی کردم تا بتوانم برای تیمم بهترین بازی‌ها را انجام بدهم. آقای گل شدن کار آسانی نیست. تا روزهای آخر همه چیز تحت کنترل بود. من کار خودم را کردم اما واقعاً نشد.

*اما راضی‌کننده بود.

راضی‌کننده بود اما واقعاً حسی برای اینکه خوشحال باشم ندارم. بازی آخر حسابی حالم را گرفت و نمی‌دانم چرا اما خوب نیستم. حالا نمی‌خواهم روی آن زیاد فکر کنم و باید بگویم که همه چیز تمام شده است.

*در نظرسنجی باشگاه تو به عنوان بهترین بازیکن از سوی هواداران انتخاب شدی. نظرت در این مورد چیست.

اتفاق خوبی بود که برای من افتاد. از همه هواداران تشکر می‌کنم که من را انتخاب کردند. باید تلاش کنیم تا وضعیت‌مان را بهتر کنیم. هر کاری که می‌کنم نمی‌توانم بازی با نایمخن را فراموش کنم. تا می‌خواهم حرف بزنم دوباره یادم می‌افتد اما از همه هواداران ممنونم.

*بالاخره فوتبال است و باید با آن کنار آمد.

فوتبال است و ما فوتبال را دوست داریم اما کافی نیست. نباید به نایمخن می‌باختیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها