معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: شب گذشته مردی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب همسر خود را با چاقو به قتل رسانده و هم اکنون متواری است.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۹۰
با چاقو به جان زن ، مادر  و دخترش افتاد

به گزارش جام جم آنلاین، محمود خلجی در گفت و گو با مهر اظهار داشت: حدود ساعت ۱۳ امروز(دوشنبه) گزارش وقوع یک قتل در روستای نصیرآباد شهرستان خنداب به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که در تحقیقات اولیه مشخص شد طی نیمه شب گذشته مرد خانواده به علت نامعلومی، همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: این فرد همچنین به دنبال قتل همسر خود، اقدام به مجروح کردن مادر ۸۰ ساله و دختر ۱۲ ساله اش کرده و از محل جرم متواری می‌شود.

خلجی خاطرنشان ساخت: هر دو فرد مصدوم بر اثر ضربات چاقو ساعت ها بیهوش بودند تا اینکه در حدود ساعت یک ظهر امروز، مادر فرد قاتل به هوش آمده و همسایه‌ها را با خبر می کند.

وی تصریح کرد: مصدومان بلافاصله به یک بیمارستان انتقال داده شده اند و تحقیقات پلیس برای بررسی علت دقیق این جنایت و دستگیری فرد قاتل به طور جدی در حال پیگیری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها