رسانه صهیونیستی «دبکا فایل» مدعی ورود نیروهای ویژه آمریکا، انگلیس و اردن به جنوب سوریه برای مقابله با برنامه‌ های ایران و مقاومت حزب الله در این منطقه شده است.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۵۷
ورود نظامیان آمریکا، انگلیس و اردن به سوریه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، رسانه صهیونیستی «دبکا فایل» یک روز پس از اعلام برگزاری رزمایش یک هفته‌ ای رژیم صهیونیستی در مرز با سوریه و لبنان امروز با انتشار خبری مدعی شد که نیروهای ویژه آمریکا همراه با نظامیان ویژه انگلیس و اردن اواخر روز گذشته ۱۴ می وارد جنوب سوریه شده اند.

رسانه وابسته به رژیم کودک کُش صهیونیست در ادامه ادعا کرده است که این اقدام با هدف مقابله با برنامه سوری- ایرانی برای خنثی کردن نقشه های آمریکا در استقرار نیروهای اردنی در جنوب شرقی سوریه به انجام رسیده و طبق قرار چند روز پیش از آغاز سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به خاورمیانه عملیاتی شده است.

در ادامه گزارش «دبکا فایل» آمده است: این نیروها با عبور از مرزهای شمالی اردن و از طریق مرز «تنف» (Tanf) بین اردن و عراق و سوریه وارد جنوب سوریه شده و به شکلی موضع گرفته اند که می توانند کنترل خود را بر جاده ارتباطی اصلی میان تدمر و بغداد تثبیت نمایند.

گفته می شود که برخی از این تحرکات با هماهنگی با رژیم اشغالگر قدس صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، نیروهای دولتی سوریه و مقاومت حزب الله لبنان در حال حاضر در مرز میان سوریه، عراق و اردن و در بزرگراهی که امان پایتخت اردن را به بغداد متصل می‌ کند صف آرایی کرده‌ اند.

دبکا به نقل از منابع نظامی خود نوشت که ایران و سوریه قصد ممانعت از عملیات مشترک آمریکا، اردن و رژیم اسرائیل را در مرزهای این رژیم با اردن وسوریه داشته‌ اند.

لازم به ذکر است، ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته رزمایش یک هفته‌ ای را در مرزهای شمالی خود در مجاورت مرز با کشورهای لبنان و سوریه با حضور واحدهای زرهی و نیز بهره گیری از پوشش هوایی آغاز کرد.

بر اساس اعلام «دبکا فایل»، در مرزهای شرقی سرزمین های اشغالی هم رزمایش مشترک آمریکا و اردن با نام «شیر مشتاق» (Eager Lion ۲۰۱۷) که از هفته گذشته آغاز شده است؛ در حال برگزاری است. همچنین، عربستان سعودی و امارات نیز در این رزمایش حضور دارند.

وبگاه وابسته به رژیم کودک کُش صهیونیست در پایان مدعی شده بود که انجام دو رزمایش با فاصله زمانی کم در مرزهای رژیم اسرائیل، اردن و سوریه؛ دمشق و حزب الله را تحت فشار گذاشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها