امکان ندارد ماریا شاراپووا را با چهره ای غمگین و یا درهم شکسته ببینید. او همیشه بشاش و پرانگیزه است، حتی اگر بیشتر از یک سال و نیم از حضور در تنیس محروم باشد و حتی وقتی که خبر دوپینگش را اعلام کند.
کد خبر: ۱۰۳۰۸۸۶
شاراپووا وارد می شود / در ایتالیا هیچکس منتظر ماریا نیست

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیلی میل ، تنیسوری که زمانی شماره یک تنیس زنان دنیا بود حالا باید با «وایلدکارت» در رقابت های تنیس اوپن ایتالیا شرکت کند. ماریا یک سال و نیم پیش به دلیل مصرف یک نوع ماده نیروزا از حضور در میادین محروم شد. حالا برگشته اما انگار هیچکس منتظر او نیست. هیچکس نمی خواهد دختر روسیه ای به میادین برگردد. انگار همه با او قهر هستند. تنیسورهای دیگر با خصم و ناراحتی درباره او صحبت می کند. آنها می گویند ماریا باید دیگر تنیس را بی خیال شود و برود پی کارش. به کنایه می گویند این دختر خانم زیبا بهتر است برود همان تبلیغات مختلف تلویزیونی را بازی کند و جلوی دوربین های عکاسان برای تبلیغ شکلات های برند خودش ژست بگیرد.

در رم تنها کسی به ماریا شاراپووا خوشامد گفت توماس بردیچ تنیسور اهل چک است. نخستین مسابقه شاراپووا در اوپن رم مقابل تنیسوری آمریکایی به نام کریستینا مک هیل خواهد بود. میگویند اگر ماریا این مسابقه را ببازد یک گام دیگر به پایان تنیس خود نزدیک می شود اما اگر ببرد دیگر کسی جلودار او نخواهد بود .

با وجود همه مخالفت هایی که نسبت به حضور ماریا در اوپن ایتالیا وجود دارد او خوشحال، راحت و البته بی خیال به دیدن مکان های تاریخی رم می رود و البته به موفقیت پیش رو در اوپن ایتالیا فکر می کند.

او امروز نخستین مسابقه خود را برگزار می کند. امروز برای او شروعی دوباره است یا راهی برای نزدیک شدن به نقطه پایان؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها