رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

حضور مردم در انتخابات تهدیدات را به فرصت تبدیل می کند

یک نماینده مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

حضور گسترده در انتخابات تثبیت امنیت و اقتدار کشور است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت گفت:حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تثبیت امنیت و اقتدار کشور می شود.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۰۹
حضور گسترده در انتخابات تثبیت امنیت و اقتدار کشور است

حمیدرضا فولادگر در گفتگوی اختصاصی با جام جم آنلاین اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم سالار دینی است که مشروعیت خود را از اسلام و ولایت فقیه و مقبولیتش را از رای مردم می گیرد.

وی افزود:نظام ولایی ایران با رای مردم استوار است همچنانکه اصل نظام با رای مردم روی کار آمد همه مسئولان آن نیز بدون واسطه و یا با واسطه منتخب مردم هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران عرصه تجلی مردم سالاری دینی است و حضور پر شور مردم در پای صندوقهای رای موجب تثبیت امنیت ملی و اقتدار کشور در صحنه بین المللی می شود.

وی گفت:حضور پرشور مردم در انتخابات از طرفی کشور را در برابر دشمنان بیمه می کند و از طرف دیگر پشتوانه محکمی برای مسئولان در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر می باشد.

فولادگر یادآور شد:رئیس جمهور از جایگاه ویژه در ایران برخوردار است و مسئولیت قوه مجریه را بر عهده دارد،لذا مردم ضمن مشارکت فعال در انتخاب فردی را انتخاب کنند که بتواند در راستای حل مشکلات کشور گام بر دارد.

وی افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در واقع پارلمان های محلی هستند که دقت مردم در انتخاب اعضای آن گره گشا خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها