شرکت ال‌جی هم اکنون به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده نمایشگر محصولات هوشمند در جهان به شمار می رود. حال بر اساس آخرین گزارش ها بخش ال‌جی دیسپلی این کمپانی که مسئولیت تولید این نمایشگرها را بر عهده دارد، از تصمیم خود برای افزایش سرمایه گذاری ها برای تولید نمایشگرهای انعطاف پذیر OLED در سه ماهه دوم سال 2017 خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۳۷۷
افزایش سرمایه‌گذاری‌های ال‌‌جی برای تولید نمایشگرهای انعطاف پذیر OLED

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، در این گزارش آمده است که بخش عمده این سرمایه گذاری بر روی ساخت کارخانه ای جدید متمرکز خواهد شد که قرار است در آینده ای نزدیک راه اندازی شود و خط تولید نمایشگرهای این کمپانی را توسعه دهد. قرار است این کارخانه منحصراً مسئولیت پنل های انعطاف پذیر OLED را بر عهده گیرد که در واقع به عنوان ششمین نسل از نمایشگرهای ال جی دیپسلی به حساب می آید.

تاکنون شرکت ال جی حدود 1.78 میلیارد دلار را برای ساخت این کارخانه هزینه کرده است و گفته می شود که با اتمام فرآیند تولید آن در سال 2018، این کارخانه بتواند حدود 15 هزار نمایشگر را در هر ماه تولید کند. حال با سرمایه گذاری های جدید، مبلغی به ارزش 4 میلیارد دلار نیز برای تکمیل سریع تر مراحل ساخت و همچنین گسترش خط تولید این کارخانه خرج خواهد شد. پیش بینی می شود در این حالت، ظرفیت تولید این کارخانه به 45 هزار نمایشگر در هر ماه خواهد رسید.

در خصوص ویژگی های نسل ششم این نمایشگر باید گفت که این محصول از ابعاد متفاوتی برخوردار است به طوری که می توان از آن برای گوشی های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها و حتی ساعت های هوشمند نیز استفاده کرد. در حال حاضر، سامسونگ به عنوان بزرگ ترین رقیب ال جی در این زمینه محسوب می شود که اخیراً توانست رضایت مدیران اپل را برای تولید نمایشگر محصولات این شرکت جلب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها