پس از برگزاری مناظره های تلویزیونی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رئیس رسانه ملی از همکارانش در سازمان صدا و سیما به خاطر برگزاری موفق این مناظره ها قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۰۶
قدردانی رئیس رسانه ملی از برگزاری مناظره های تلویزیونی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، پس از پایان سومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری در تلویزیون، دکتر علی عسکری از همکاران رسانه ملی و از کسانی که به‌ عنوان برگزارکننده مناظره‌های انتخاباتی نامزدها در بخش‌های مختلف سازمان تلاش می کردند، تشکر کرد.

نامزد های شرکت کننده در این مناظره ها نیز تلاش سازمان صدا و سیما را اقدامی عادلانه در تبلیغات انتخاباتی توصیف و از رسانه ملی به خاطر فراهم آوردن این بستر تبلیغاتی تشکر کردند.

سخنگوی کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری،پیش از آغاز مناظره سوم در جمع شش نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: خوشحال هستیم که در رسانه‌ای فراجناحی و رسانه‌ای ملی با کمک همه دوستان، برگزارکننده مناظرات انتخاباتی بوده‌ایم.

احسان قاضی‌زاده هاشمی با قدردانی از عملکرد مسئولان صداوسیما در پوشش برنامه‌های زنده و ضبطی از جمله مناظره‌های انتخاباتی افزود: ما در کمیسیون تبلیغات آماده شنیدن نقدها و نظرها هستیم.

قدردانی هر یک از نامزدها هنگام ترک استودیو پس از مناظره سوم از دکتر عسکری نشان داد که آن‌ها از عملکرد رسانه ملی در این سه هفته و برنامه‌هایی که برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در نظر گرفته شده بود، رضایت داشته‌اند.

صداوسیما با تلاش شبانه‌روزی برگزارکنندگان مناظره‌های تبلیغاتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، بار دیگر توانمندی و ظرفیت رسانه‌ای خود را در جهت دستیابی به آرمان‌های نظام نشان داد و برگ زرین دیگری را به کارنامه خود اضافه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها