ذوالقدر با توجه به جریان ممنوع الخروج شدن زهرا نعمتی گفت: زنان برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی می‌توانند شروط ضمن عقد را جدی‌تر بگیرند و شروط خاص خود مثل حق خروج از کشور، حق ادامه تحصیل و حق شغل را در عقد نامه شان ذکر کنند.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۵۳
مشکل زهرا نعمتی حل شد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از میزان ، فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره اجازه خروج زهرا نعمتی از کشور بیان کرد: مشکل زهرا نعمتی با وساطت وزارت ورزش و جوانان حل شده و وی دیگر مشکلی برای خروج از کشور ندارند.

وی ادامه داد: اکثر خانم‌ها برای خروج از کشور با موضوعاتی همچون ماموریت‌های ورزشی یا برای شرکت در آزمون‌های علمی اکثرا گذرنامه ویژه خدمت دارند.
این عضو هیئت رئیسه فراکسیون زنان مجلس خاطرنشان کرد: زنان برای جلوگیری از چنین مشکلاتی می‌توانند شروط ضمن عقد را جدی‌تر بگیرند و شروط خاص خود مثل حق خروج از کشور، حق ادامه تحصیل و حق شغل را در عقد نامه شان ذکر کنند.
ذوالقدر خاطرنشان کرد: قانون حق خروج همسر زن از کشور را به عهده مرد گذاشته است و این یک مساله قانونی، فقهی و شرعی است و از سال ۵۲ مصوب شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها