زمانی که به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی والیبال امید ایران انتخاب شد قول داد کاپیتان شایسته ای برای این تیم در رقابت های قهرمانی امیدهای آسیا باشد.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۷۸
کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان: ماموریت ما تازه آغاز شده است

به گزارش جام جم آنلاین ، او سر قولش ماند و وظایف کاپیتانی را به خوبی ایفا کرد.
رحمان تقی زاده پس از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت های قهرمانی امیدهای آسیا سر از پا نمی شناخت. او که یکی از خوش برخوردترین بازیکنان تیم ملی والیبال امید ایران هم به شمار می رود پس از قهرمانی در آسیا به سوالات ما پاسخ می هد:
- قهرمانی در آسیا را قبلا هم پیش بینی کرده بودید. این همه اطمینان از کجا آمد؟
ما نسبت به قدرت خودمان آگاهی داشتیم. خوب تمرین کرده بودیم و خوب برنامه ریزی داشتیم. خوان سیچلو (سرمربی تیم ملی امید ایران) نیز تاثیر شگفت انگیزی بر روی ما گذاشت. او در مدت زمان کوتاهی ما را متحول کرد و باعث شد تا با اطمینان بیشتری به خودمان و کارهای خودمان نگاه کنیم. انگیزه ای که به ما داد در کنار نکات فنی بسیار در کار ما تاثیر گذار بود. سیچلو از مدت ها پیش به ما تلقین کرده بود که قهرمانی فقط برای ماست. او یکی از بهترین مربیان دنیاست و من خوشحالم با این مربی قهرمان آسیا شدیم.

-مسابقه فینال را چطور دیدید؟
قطعا سخت ترین مسابقه ما در این رقابت ها بود. ژاپنی ها کاملا با برنامه و حساب شده گام به میدان گذاشتند. آنها تیم بسیار خوبی تشکیل داده اند و قطعا در آینده حرف های بیشتری برای گفتن خواهند داشت. به بازیکنان این تیم بابت عملکرد خوبشان در قهرمانی آسیا تبریک گفتم. آنها هم لیاقت قهرمانی داشتند اما حیف که به سد تیمی قدرتمندتر از خودشان یعنی ایران خوردند.

عملکرد خودتان را در این دوره از رقابت ها چطور ارزیابی می کنید؟
من تمام تلاش خودم را کردم. در کار نه من و نه هیچ یک از بازیکنان تیم ملی والیبال ایران کم کاری جایی نداشت.ما یک تیم واقعی بودیم. اینطور نیست که فقط عملکرد یک نفر باعث رقم خوردن این موفقیت شده باشد. در مورد خودم هم باید بگویم خوشبختانه حداقل خیالم بابت این راحت است که تمام تلاش خودم را کردم. درباره جنبه فنی آقای سیچلو باید پاسخ بدهد.


حالا سهمیه رقابت های جهانی مصر را در دست دارید. همانطور که نسبت به قهرمانی در رقابت های امیدهای آسیا خوشبین بودید نسبت به موفقیت در قهرمانی در رقابت های جهانی هم می توانید به همین اندازه اطمینان داشته باشید؟
در مورد رقابت های جهانی می توانم بگویم ما می توانیم نماینده خوبی برای آسیا باشیم و عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم. البته بگذارید من در این رابطه فعلا صحبت نکنم و پیش از هر چیزی برنامه ها اعلام شود.

حضور سیچلو پس از این قهرمانی حالا چقدر برای تیم ملی امید لازم است؟
ما راهی را با او آغاز کردیم و حالا باید تا پایان این راه را ادامه بدهیم. ماموریت ما تازه آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها