جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: اعضای یک باند سرقت از اماکن زیارتی دزفول با تلاش ماموران نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۲۹۱۲۵
بازداشت اعضای باند سرقت از اماکن زیارتی دزفول

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، اواسط فروردین ماه امسال بقعه متبرک محمدابن جعفرطیار (ع) که در فاصله پنج کیلومتری شهر دزفول و در روستای بن جعفر واقع شده شبانه مورد سرقت تعدادی سارق قرار گرفت.

سارقان با بریدن قفل های ضریح این مکان مقدس و زیارتی، 210 میلیون ریال وجوه نذری مردم را به سرقت برده و متواری شدند.

سرهنگ سیدمحمد صالحی روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی سرقت 210 میلیون ریال وجه نقد از بقعه متبرک حضرت محمدبن جعفر طیار (ع) دزفول در اوایل امسال با توجه به حساسیت موضوع و تحت تاثیر قرار گرفتن اعتقادات مذهبی مردم و مسئولان پرونده به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی دزفول قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود:ماموران پلیس با بررسی سر نخ های بجا مانده یک متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به مقر پلیس به بزه انتسابی با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: ماموران پلیس پس از شناسایی محل اختفای همدستان متهم در عملیاتی دیگر آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ صالحی افزود: متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شدند.

بقعه محمدابن جعفر طیار (ع) در پنج کیلومتری شهر دزفول از جمله مکان های زیارتی و جاذبه های گردشگری مذهبی استان خوزستان می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها