اثر انگشت یک زندانی مواد مخدر، راز قتل پسر همسایه را پس از 9 سال فاش کرد. قاتل مردی جوان است که چند ماه با اسم جعلی در زندان به سر می‌برد.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۷۸
اثر انگشت قاتل، هویتش را فاش کرد

به گزارش جام‌جم، اواخر سال 87، وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل به کلانتری ورامین اطلاع داده شد. چند مرد جوان با هم درگیر شده بودند و یکی از آنها با ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

قاتل یکی از اهالی محل بود که تحقیقات برای شناسایی مخفیگاهش 9 سال زمان برد و سرانجام آذر 95 مشخص شد او به دلیل حمل مواد مخدر دستگیر شده و در زندان است. ماموران با گرفتن اثر انگشت متوجه هویت جعلی او شده و راز قتل را فاش کرده بودند.

پس از اعتراف متهم به قتل، کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی قرار گرفت.

صبح دیروز، اولیای دم درخواست قصاص کردند و مادر مقتول گفت: «اگر متهم همان موقع خودش را معرفی می‌کرد جای بخشش وجود داشت اما شوهرم آن‌قدر دنبال او گشت که سکته کرد و مرد. او وصیت کرده از قاتل پسرم نگذریم.»

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت. او قتل را غیرعمدی دانست و گفت: «چند روز قبل از حادثه، فردی ناشناس با اسلحه به خانه ما حمله کرد و آنجا را به رگبار بست. نمی‌دانستم چه کسی این کار را کرده تا این که روز حادثه، مقتول را سر کوچه دیدم. از او پرسیدم تو بودی که خانه‌ام را به رگبار بستی؟ جواب داد نه اما اگر من هم بودم نمی‌توانستی کاری بکنی. جر و بحثمان بالا گرفت و هر دویمان دست به چاقو بردیم. او چند ضربه به من زد و من هم ضربه‌ای به سمتش پرتاب کردم که به سینه‌اش خورد. سریع متواری شدم و در بیمارستان زخم‌هایم را درمان کردم. وقتی فهمیدم او فوت کرده، مخفی شدم و با اسم جعلی زندگی کردم تا این که به جرم حمل مواد مخدر به زندان افتادم، که شناسایی شدم.»

متهم در آخرین دفاع خود نیز گفت: «من قصد قتل نداشتم. می‌خواستم چاقو را به دستش بزنم.» در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند تا رای نهایی را صادر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها