رئیس حوزه هنری گفت: وقتی مردم کتابی با نشان انتشارات سوره مهر می‌بینند، خوشبختانه به آن اعتماد و با خیال راحت آن کتاب را تهیه می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۱۹
ناشر معارف و ادبیات شهیدان بودن افتخار است

به گزارش جام جم آنلاین، محسن مومنی‌شریف، رئیس حوزه هنری، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری درباره اینکه ارزیابی‌اش از فعالیت‌های انتشارات سوره مهر چیست و آیا این انتشارات به عنوان یک ناشر جریان‌ساز توانسته ادبیات انقلاب و دفاع مقدس را به جایگاه مطلوبی برساند، اظهار کرد: مردم وقتی کتابی با نشان انتشارات سوره مهر می‌بینند؛ خوشبختانه به آن اعتماد و با خیال راحت آن کتاب را تهیه می‌کنند. امیدوارم همکاران که با زحمت توانسته‌اند به این مرحله برسند بتوانند ان‌شاءالله این اعتماد مردم را پاس بدارند؛ چراکه به هر حال این اعتماد به راحتی به‌دست نیامده است.

رئیس حوزه هنری ادامه داد: از سویی دیگر نیز ما این افتخار را داریم که ناشر معارف و ادبیات شهیدان عزیزمان و افتخارات ملت هستیم. بنابراین این توفیقی است که ما را از خیلی‌ها متمایز می‌کند. از این جهت هم ممنون خداوند هستیم و امیدواریم در این راه و رسالت موفق باشیم؛ چراکه به هر حال ترویج افتخارات ملت ایران و بیان کردن این افتخارات در برهه‌ای از تاریخ کار بزرگی است.

وی در پاسخ به اینکه آیا انتشارات سوره مهر توانسته جای خود را میان مخاطبان پیدا کند، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم همین‌طور است. وقتی نوع خریدها و استقبال از این انتشارات و همچنین تیراژها را می‌بینیم کاملا ویژه است و این اقبال نه تنها در نمایشگاه‌ها بلکه در فروشگاه‌های انتشارات سوره مهر من‌جمله میدان انقلاب که می‌رویم می‌بینیم همیشه شلوغ است و تقریبا هم خواص و هم عموم به آثار سوره مهر اعتنا دارند.

مومنی شریف در پایان درباره اینکه امسال هم انتشارات سوره مهر به عنوان ناشر برگزیده انتخاب شد، این ناشر برای حفظ موفقیت‌ها و جایگاه خود در آینده باید یه چه سمت و سویی حرکت کند، توضیح داد: همین انگیزه‌ای که در حال حاضر در میان همکاران ما وجود دارد بسیار عالی است. دوستان به کار به عنوان یک امر مهم و مقدس نگاه می کنند؛ همین نگاهشان را ادامه بدهند و آن را حفظ کنند؛ طبیعی است که با توجه به نیازهای روز و اتفاقاتی که در حوزه کتاب می‌افتد، ما همیشه باید به‌روز و اول باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها