فرمانده انتظامی جیرفت در استان کرمان گفت: براثر نزاع در جشن عروسی در روستای «علی آباد سازمان» این شهرستان یک جوان 25ساله به قتل رسید.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۱۵
نزاع در جیرفت، عروسی را به عزا تبدیل کرد

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ ماشاءالله ملایی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ساعت یک و 30 دقیقه شامگاه گذشته (یکشنبه) در روستای علی آباد سازمان از توابع جیرفت واقع در استان کرمان پس از اتمام مراسم عروسی، به دلیل اختلاف قبلی بین 2 جوان نزاع درگرفت.

وی ادامه داد: در این نزاع، جوانی 25 ساله به نام 'بهنام سنجری' بر اثر وارد شدن ضربات چاقو به بدنش به قتل رسید.

وی تصریح کرد: بلافاصله بعد از وقوع قتل با حضور و اقدام به موقع عوامل و نیروهای پلیس محل درگیری محاصره و قاتل 30 ساله به نام (و - ر) که قصد فرار از محل وقوع جرم را داشت شناسایی و به همراه آلت قتاله دستگیر و بازداشت شد.

به گفته فرمانده انتظامی جیرفت این چندمین نزاع منجر به فوت طی چند ماه گذشته در جیرفت است که علت وقوع آنها ناتوانی در کنترل خشم و عصبانیت لحظه ای اعلام شده است.

وی افزود: کنترل خشم در مناسبات اجتماعی باید جزومهارت های زندگی شناخته و آموزش های لازم در این زمینه داده شود تا شاهد این حوادث در جامعه نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه ‌های قضایی و انتظامی برخورد با اخلالگران نظم و امنیت مردم را در اولویت کاری خود قرار داده اند لذا متولیان فرهنگ و خانواده ها نیز در این زمینه فعالیت جدی کنند تا شاهد این حوادث نباشیم.

شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها