چهل و چهارمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ۱۴ اردیبهشت ۹۶ برگزار شد و کلید اولیه آزمون امروز ۱۶ اردیبهشت ماه به تفکیک دفترچه ها منتشر شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۳۶
کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، چهل و چهارمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴ هزار و ۴۰۸ داوطلب برگزار شد که از این تعداد، ۷ هزار و ۵۳۴ داوطلب زن و ۶ هزار و ۸۷۴ داوطلب مرد بودند.

این دوره از آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، اردبیل، ارومیه، زاهدان، اصفهان، مازندران، اهواز، شهیدصدوقی یزد، همدان، شهر تهران، تبریز، شیراز، بندرعباس، گیلان، کرمان، کرمانشاه، بوشهر، لرستان، گلستان و بیرجند برگزار شد.

کلید اولیه آزمون به تفکیک دفترچه های A، B ، C و D در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir منتشر شده است و داوطلبان می توانند با ورود به سایت کلید اولیه را مشاهده کنند.

داوطلبان مجاز هستند پس از اعلام کلید آزمون به مدت ۷۲ ساعت نسبت به ارسال اعتراض به سؤالات آزمون مذکور اقدام لازم را منحصرا از طریق سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir به عمل آورند.

رسیدگی به اعتراضات واصله پس از مدت زمان مقرر به هیچ عنوان مقدور نخواهد بود.

پس از رسیدگی به اعتراضات واصله در خصوص طراحی سئوالات، کارنامه اولیه داوطلبان به همراه فرم انتخاب رشته – محل در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان واجد شرایط پذیرشی که بدون لحاظ کردن تراز بندی و ضریب دهی نمرات، حداقل نمره ۱۵۰ از ۶۰۰ نمره کل آزمون را کسب کرده باشند، قرار می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین مساح
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
۰
۰
نطرم مثبت وخوب می باشد.

نیازمندی ها