شرط می‌بندم از وقتی گواهینامه رانندگی خود را گرفته‌اید در مورد سبک رانندگی خود دقت نکرده‌اید. احتمالا شما نمی دانید که طرز گرفتن فرمان بیانگر شخصیت شما است!
کد خبر: ۱۰۲۷۱۹۳
طرز گرفتن فرمان بیانگر شخصیت شما است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العربیه، یکی از عکس‌های زیر را که وضعیت دست‌های شما بر روی فرمان را نشان می‌دهد انتخاب کنید و یک چیز جالب در مورد خودتان یاد بگیرید.

۱- مینی‌مالیست

شما می‌خواهید تا حد ممکن زندگیتان ساده باشد. شما دور و بر خودتان را با چیزها و آدم‌ها شلوغ نمی‌کنید و دوستان شما بی‌ریا و صادق هستند. اما این به معنی کسالت‌آور بودن نیست: دوستان سلیقه و زندگی ساده شما را می‌پسندند.

۲- شوخ طبع

شما دائما فکرهای عجیب دارید. شما فردی شوخ و فعال هستید. خلاقیت و مهارت‌های هنری شما برای دوستان شما جذاب هستند.

۳- آشتی دهنده

شما از دعوا خوشتان نمی‌آید؛ ناراحت می‌شوید و تعادل شما بهم می‌خورد. اگر صدایتان را بلند کنید خانواده شما جا می‌خورند و می‌فهمند که موضوع جدی است. شما تحمل دعوا را ندارید و تمام تلاش خودتان را می‌کنید تا دعواها تمام شوند.

۴- کمال‌گرا

شما زیاد به جزییات توجه می‌کنید و دوست دارید همه‌چیز طبق برنامه پیش برود. وقتی کاری را می‌کنید آن را به بهترین شکل انجام می‌دهید. شما همیشه مرتب و خوش‌برخورد هستید.

۵- هشداردهنده

درگیر ترس‌های خود هستید. مثلا ممکن است چند بار به خانه سربزنید تا مطمئن شوید همه درها بسته و اطو خاموش است. شما ریسک نمی‌کنید و فقط راه‌های مطمئن را انتخاب می‌کنید. خانواده‌تان شما را خیلی دوست دارند و سعی می‌کنند تا شما آرام باشید، زیرا آنها می‌دانند که پس این نگرانی‌ها انسانی عالی قرار دارد.

۶- ماجراجو

اگر تاکنون چتربازی یا سقوط با طناب را انجام نداده‌اید، حتما در آینده این کارها را خواهید کرد. دوستان شما از کارهای عجیب شما حیرت می‌کنند ولی حاضر به انجام آن نیستند، اما شعار شما در مورد کامل زندگی کردن را تحسین می‌کنند.

۷-رییس

شما رییس به دنیا آمده‌اید و دوست دارید کنترل همه چیز را به دست بگیرید. مردم برای مشاوره و حمایت پیش شما می‌آیند. آنها به شما اعتماد می‌کنند زیرا شما اعتماد به نفس دارید. در کار بخاطر توانایی رهبری و سازماندهی مورد تحسین قرار می‌گیرید. در روابط پیدا کردن یک یار برای شما دشوار است. اما وقتی او را پیدا می کنید متوجه ارزش او می‌شوید.

۸- قابل اتکا

مردم بخاطر آنکه از خانواده و دوستان خود حمایت می‌کنید شما را دوست دارند. شما از موفقیت دیگران خوشحال می‌شوید. شنونده خوبی هستید و به آنها اجازه نمی‌دهید تا ابتکار عمل را به دست بگیرند. وقتی آنها با دشواری‌های زندگی می‌جنگند، شما آرام زندگی را آن گونه که هست قبول می‌کنید.

۹- خشن

شما چیزی به دل نمی‌گیرید و دیگران ممکن است گمان کنند که شما اهمیت نمی‌دهید. حتی در سخت‌ترین شرایط اعتماد به نفس و آرامش فکری خود را از دست نمی‌دهید. هر روز برای شما یک روز تعطیل است و همه برای داشتن اوقات خوش پیش شما می‌آیند.

۱۰- تانک

شما همیشه مشغول هستید و وقت سروکله زدن با مردم را ندارید و همه را کنار می‌زنید. مردم شما را تحسین می‌کنند و می‌دانند برای انجام دادن کار می‌توانند روی شما حساب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها