محرومیت لیونل مسی از همراهی تیم ملی آرژانتین در 4 بازی مقدماتی جام جهانی 2018، در دادگاه استیناف فیفا بخشیده شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۳۶
خبر خوشحال کننده برای مسی و آرژانتین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش 3، ماه گذشته لیونل مسی در جریان دیدار تیم های ملی آرژانتین و شیلی به دلیل توهین به داور مسابقه از سوی کمیته انضباطی فیفا به 4 جلسه محرومیت از همراهی تیم ملی کشورش محکوم شد.

به این ترتیب او فقط می توانست در آخرین بازی آرژانتین در مقدماتی جام جهانی این تیم را همراهی کند که خبر خوبی برای آرژانتینی ها نبود. به خصوص که آلبی سلسته در وضعیت نگران کننده ای به سر می برد و حتی ممکن است به جام جهانی راه پیدا نکند.

فدراسیون فوتبال آرژانتین به این حکم تقاضای فرجام داد و این فرجام خواهی روز گذشته بررسی و امروز مورد قبول قرار گرفت.

در بیانیه فیفا آمده است که فرجام خواهی فدراسیون فوتبال آرژانتین در مورد محرومیت مسی مورد بررسی قرار گرفت و از آنجا که شواهد برای اثبات اتهامات او مبنی بر سو رفتار با داور بازی کافی نبود، محرومیت وی مورد بخشش قرار گرفت و حکم قبلی لغو شد.

همچنین جریمه 10 هزار یورویی مسی نیز منتفی شد. به این ترتیب فوق ستاره آرژانتینی می تواند تیم ملی کشورش را در 5 بازی باقیمانده همراهی کند.

لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود مسی همراه وکیل و مشاور فدراسیون فوتبال آرژانتین به زوریخ سفر کند اما سه شنبه اعلام شد که به دلایل شخصی، مسی از این سفر منصرف شده و از طریق ویدئوکنفرانس به دفاع از خود خواهد پرداخت و سپس گفته شد که مسی از این طریق هم به دفاع از خود نخواهد پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها