رادیو ایران برای گوینده برنامه «شب بخیر کوچولو» جشن تولد گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۱۸
جشن تولد گوینده شب بخیر کوچولو در رادیو ایران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، برای گرامیداشت مقام معلم، برنامه سازان این شبکه رادیویی به بهانه تولد مریم نشیبا جشن کوچکی گرفتند.

در زاد روز مهربان بانوی رادیو «مریم نشیبا» گوینده برنامه شب بخیر کوچولو و گلبانگ، جشن تولدی با حضور مهندس احمد پور مدیر شبکه و مدیران گروه های مختلف و برنامه سازان در راهروی رادیو ایران گرفته شد.

نشیبا وقتی که به جشن تولد خودش دعوت شده بود گفت: فکر نمی کردم اصلا به من بپردازند ضمن اینکه همیشه مورد لطف عزیزانم بودند اما نه به این شکل و حتی با جناب آقای سرباشی جلسه داشتم ولی دوستان به طریقی ایشان را متقاعد کردند که اجازه بدهند بیایم برای اجرای یک برنامه دیگر و در مسیر با مدلهای مختلف من را مشغول کردند برای اینکه من پی نبرم خبر چی هست؟تا اینکه در راهروی اصلی شبکه سراسری رادیو با دیدن گل و کیک وکادوهای فراوان غافلگیر شدم. این شگفتانه، جذاب ترین اتفاق تولد من بود مخصوصا با یادداشت های زیبایی که همکاران برای من نوشتند.

وی ادامه داد: ممنونم همه به گونه های مختلف من را نواختند تشکر ویژه ای دارم از مدیریت محترم رادیو ایران جناب مهندس احمد پور و همه همکاران و عزیزانی که به من فکر کردند و لحظات بسیار لذت بخشی برایم فراهم کردند که در تاریخ هفتاد و دو سالگی زندگی ام بی نظیر بود.خوشحالم که در رادیو به این مسائل توجه می شود.

نشیبا با بیان اینکه همه ما عاشق کارمان هستیم ادامه داد: ما عاشق این رسانه هستیم و بارها عرض کردم که راه کسب در آمد بیشتر را می دانیم ولی همچنان در این محیط پر از مهر در کنار هم عاشقانه کار و زندگی می کنیم.

گوینده برنامه شب بخیر کوچولو در پایان تصریح کرد: از خدای خودم هم متشکرم که خیلی به من لطف داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسن و مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
۰
۰
عالی نوستالژی دوران كودكیم

ممنون از همكارانشون بخاطر قدرشناسی و كار خوبشون
حالمون خوب شد

نیازمندی ها