برنامه "مجله هندبال" چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال به بررسی علت عدم فعالیت شهرهای قوی در هندبال و شرکت نکردن تیم هندبال جوانان دختر در مسابقات قهرمانی آسیا اختصاص داشت.
کد خبر: ۱۰۲۶۲۸۸
چرایی عدم اعزام تیم هندبال جوانان دختر به رقابت های قهرمانی آسیا

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال پیرامون عدم فعالیت شهرهایی که در هندبال قوی بوده اند اظهار کرد: ما هنوز تعریف قانونمندی از باشگاه نداریم. ورزش در استانها توسط افراد اداره می شود و تا زمانی که قائل به فرد باشد معلوم نیست وقتی آن شخص برود چه اتفاقی خواهد افتاد.
در این رابطه با رؤسای ۳۱ هیئت استان جلسه ای برگزار کردیم و در این جلسه از رؤسای هئیت ها خواهش کردم که کلان هندبال هر استان بر عهده هیئت استان و کلان هندبال کشور برعهده بنده باشد و ما هر دو دست به دست هم دهیم و مشکلات را حل کنیم.
تیم هندبال هپکو اراک و امثال هپکو وقتی مشکلات داخلی در کارخانه خود دارند دیگر رشته ورزشی برایشان اهمیتی ندارد ولی با ارتباطات خوب می توان این تیم ها رو دوباره به عرصه ورزش برگرداند و این کار برعهده هیئت همان استان قرار دارد.
رحیمی درخصوص عدم اعزام تیم هندبال جوانان دختر بیان کرد: تیم هندبال نوجوانان پسر ما در قرعه کشی مسابقات آسیایی بحرین و تیم هندبال نوجوانان دختر ما در قرعه کشی مسابقات هند شرکت کردند ولی از حضور در مسابقات انصراف دادند که به این دلیل دو جریمه سنگین برای هندبال ایران آمد و برای پرداخت آن نیز زمان مشخص شده که اگر پرداخت نشود تعلیق خواهیم شد.
در مورد تیم هندبال جوانان دختر هنوز نمی دانیم چه کسی برای تیم اعلام آمادگی کرده تا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم. تنها یک ماه تا شروع مسابقات وقت داریم ولی تیم نداریم. ما یا نباید در مسابقات شرکت کنیم و یا اگر شرکت می کنیم باید تیم خوبی تدارک ببینیم و با تمام توان در مسابقات حضور داشته باشیم. به صرف اینکه مقام نمی آوریم انصراف نداده ایم ولی اگر قرار باشد تیمی اعزام شود که آبروی هندبال ایران را ببرد بهتر است اعزام نشود.
برنامه زنده "مجله هندبال" چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت کاری از گروه مسابقات ورزشی با اجرای علی اکبر ارمنده تقدیم شنوندگان شد. این برنامه هر دو هفته یک بار چهارشنبه ها، ساعت ۰۹:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه، از شبکه رادیویی ورزش تقدیم علاقه مندان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها