90 درصد از آدم‌های دنیا که قصد سفر دارند، برای چیدن مقدمات سفر و کسب اطلاعات از اینترنت استفاده می‌کنند و طبق آمارها 57 درصد از آن‌ها خرید آنلاین بلیط هواپیما را به مدل سنتی ترجیح می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۲۶۲۲۷
راهکارهای مفید برای خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید آنلاین بلیط هواپیما، در عصر حاضر و با پیشرفت‌های تکنولوژی که سرعت حرف اول را می‌زند، اولین انتخاب همه ماست. یک حقیقت جالب در این زمینه این که حدود 90 درصد از آدم‌های دنیا که قصد سفر دارند، برای چیدن مقدمات سفر و کسب اطلاعات از اینترنت استفاده می‌کنند و طبق آمارها 57 درصد از آن‌ها خرید آنلاین بلیط هواپیما را به مدل سنتی ترجیح می‌دهند. این روزها زندگی و انجام کارها به سمتی رفته است که در کوتاه‌ترین زمان، به بهترین شکل، به هدف و مقصد خود برسیم. ابزارهای دیجیتال، ماشین‌ها، کامپیوترها و مهم‌تر از همه، اینترنت، بار مسئولیت سرعت بخشیدن به زندگی را بر دوش می‌کشند. حالا عادت کرده‌ایم که کمتر به بانک برویم، بیشتر از اینترنت و تلفن‌های همراه استفاده کنیم و در وقتمان صرفه‌جویی کنیم. خریدهای اینترنتی هم بخشی از راه‌های سرعت در انجام کارهاست؛ اینترنتی انتخاب می‌کنیم، آنلاین پرداخت می‌کنیم و در اولین زمان ممکن به محصولمان دسترسی خواهیم داشت. از آنجایی که سفر، قسمت مهمی از سرگرمی‌ها، تفریحات و مسائل کاری افراد را پوشش می‌دهد، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل هم، بین خریدهای اینترنتی و آنلاین محبوبیت خودشان را پیدا کرده‌اند. در خانه یا محل کارتان، در کمترین زمان ممکن بلیط هواپیما می‌خرید، هتل رزرو می‌کنید و آماده سفر می‌شوید.

نکته‌ها و مراحل خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید آنلاین بلیط هواپیما هم مثل همه خریدهای آنلاین، سه مرحله دارد؛ انتخاب، پرداخت و دریافت محصول. اولین و مهم‌ترین مرحله برای مسافران، انتخاب بلیط هواپیما و پرواز مناسب است. بسته به مقصد و تاریخی که در نظر دارید، می‌توانید پروازهای مختلف را ببینید و بهترین ساعت و قیمت را انتخاب کنید. گاهی جابه‌جایی یک روزه در تاریخ سفرتان، می‌تواند قیمت بلیط هواپیما را تغییر بدهد. خیلی وقت‌ها هم، خرید زودتر، در پایین‌تر آمدن قیمت بلیط هواپیما تاثیر زیادی دارد. معمولا هرچه زمان سفرتان به تاریخ خریدتان نزدیک‌تر باشد، قیمت بلیط هواپیما بیشتر می‌شود. در زمان انتخاب بلیط هواپیما، باید به نام فرودگاه مبدا و مقصد، ساعت دقیق پرواز و تعداد توقف‌های هر پرواز توجه کنید. گاهی اوقات بدون توجه به تعداد توقف، پروازی را می‌خرید که به‌جای 3 ساعت، 24 ساعت در راه است و یک یا دو توقف طولانی در شهرهای دیگر دارند. بعد از انتخاب بهترین پرواز و ورود اطلاعات لازم، مرحله پرداخت و خرید بلیط هواپیما است. در اینجا می‌توانید هزینه را آنلاین و از طریق کارت‌های عضو شتاب پرداخت و خریدتان را قطعی کنید. بعد از این، بلیط هواپیما به مقصد انتخابی‌تان برای شما ایمیل می‌شود و می‌توانید سفرتان را آغاز کنید.

سفری خوب با بهترین بلیط هواپیما همراه با زورق

زورق یکی از سایت‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل است که چند سال است با یک هدف خیلی ساده اما بزرگ کارش را شروع کرده؛ فراهم کردن امکان سفری آسان، دلخواه و مطمئن برای مسافر ایرانی. حالا هم با گذشتن چند سال متمادی از فعالیتش و تجربه‌اش در این زمینه، توانسته رضایت مسافرانش را جلب کند و این افتخار را برای خودش داشته باشد که تامین‌کننده نیازهای سفر آن‌ها باشد؛ نیازهایی که به بهترین و باکیفیت‌ترین حالت برطرف می‌شوند؛ از خرید بلیط هواپیما از میان 1000 ایرلاین‌ داخلی و خارجی گرفته تا رزرو آنلاین هتل از بین 400 هزار هتل در دنیا و البته در اختیار گذاشتن راهنماهای سفر جامعی از مقاصد مختلف دنیا که خودش به‌عنوان گنجینه‌ و مزیتی بزرگ برای مسافران محسوب می‌شود.

مراحل خرید بلیط هواپیما در زورق هم همچون سایت‌های خرید آنلاین دیگر، شامل انتخاب، پرداخت و دریافت بلیط هواپیما می‌شود. اما یکی از تفاوت‌های زورق با سایت‌های دیگر، در تعداد ایرلاین‌های ایرانی و خارجی برای خرید بلیط هواپیما است؛ شما می‌توانید در زورق از بین هزاران ایرلاین دنیا بلیط هواپیما انتخاب و با بهترین قیمت خرید کنید. بعد از خرید هم، زورق برایتان رسید قطعی خرید را ارسال می‌کند و می‌توانید از خریدتان مطمئن باشید. پروازهای چارتری زورق هم که برای مقاصد داخلی فعال هستند، با ضمانت خرید ارائه می‌شوند و در این صورت می‌توانید نسبت به پرواز قطعی بلیط هواپیمای پرواز چارترتان مطمئن باشید. در صورتی که برای سفارت احتیاج به بلیط هواپیمای مهر شده داشته باشید، فقط با یک کلیک می‌توانید به زورق درخواست بلیط مهر شده بدهید و برگه مهر شده بلیط هواپیما را درب منزلتان تحویل بگیرید. رزرو هتل در زورق هم، با امکان انتخاب از میان صدها هتل در هر مقصد، تصمیم‌گیری و خرید را برایتان راحت‌تر می‌کند.

وجود پشتیبانی 24 ساعته در تمام شبانه‌روز، بعد از خرید و در طول سفر هم یکی از امکانات انحصاری و ویژه‌ای است که زورق برای مسافرانش دارد تا با اطمینان بیشتر و خیال راحت‌تری سفر کنند.

زورق در مناسبت‌های خاص، تخفیف‌های مختلفی هم برای مسافرانش در نظر می‌گیرد؛ این روزها هم که فصل سفر است؛ می‌توانید با مراجعه به سایت زورق یا عضویت در کانال تلگرام زورق از خبرهای داغ و تخفیف‌ها باخبر شوید.


اپلیکیشن زورق، یکی از امکانات خوبی است که شرکت زورق در اختیار مسافران قرار می‌دهد. می‌توانید این اپلیکیشن را از گوگل پلی و اپ استور، رایگان دانلود کنید و پروسه خرید را روی تلفن همراهتان و بی‌دردسر انجام دهید.

شما فقط چمدان ببندید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها