2 جنایت در چهارشنبه پایتخت

نامه قاتل، کلید معمای قتل

کشف سه جسد در کمتر از چهار ساعت در تهران، ماموران پلیس را در برابر سه پرونده جنایی قرار داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۶۹
معمای 3 پرونده جنایی در تهران

به گزارش جام‌جم، ساعت 23 دوشنبه فوت مشکوک مردی میانسال به پلیس تهران گزارش شد. ماموران همراه بازپرس جنایی در خانه این مرد در محله نیاوران حاضر شدند.

بررسی‌های مقدماتی نشان می‌داد، جسد متعلق به مردی 59 ساله است که به تنهایی در این خانه زندگی می‌کرد. او به بیماری مبتلا بود و هیچ آثاری از درگیری روی بدنش دیده نمی‌شد. پس از تحقیقات مقدماتی، جسد با دستور تیم جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ او مشخص شود.

قتل مرد تنها

ساعتی بعد قتل مردی افغان در شهرک قیامدشت به پلیس گزارش شد. تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی همراه قاضی رضا رستمی، رئیس بخش قضایی خاوران در محل جنایت حاضر شدند. در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، دو نفر از دوستان مقتول ساعت 11 شب به مقابل خانه او آمده و هرچه در زده‌اند او پاسخگو نبوده است. به دلیل این که از حضور مرد جوان در خانه اطمینان داشتند، به موضوع مشکوک شده و با پلیس تماس گرفته بودند.

در ادامه ماموران با دستور قضایی وارد خانه شده و با جسد مرد افغان روبه‌رو شدند.

بررسی جسد نشان داد، او بر اثر اصابت ضربه‌های سنگین به سرش به قتل رسیده است. قاضی جنایی با تحقیقات از همسایه‌ها متوجه شد، مقتول به تنهایی در این خانه زندگی می‌کرد و چهار ماه قبل مادرش راهی اروپا شده بود. شامگاه دوشنبه او مهمانانی در خانه داشت که احتمال قتل از سوی آنها مطرح شد. از سوی دیگر وسیله‌ای از خانه سرقت نشده بود که این موضوع احتمال قتل با انگیزه انتقامجویی را مطرح کرد. پس از تحقیقات محلی، جسد مرد 29 ساله به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین با دستور رئیس بخش قضایی خاوران، دو مظنون در این پرونده دستگیر شدند که تحقیقات از آنها ادامه دارد.

جسد سوخته در پاتوق معتادان

ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد دیروز هم کشف جسدی سوخته در شهرک ولی‌عصر به تیم جنایی تهران گزارش شد. ماموران با حضور در محل، متوجه شدند جسد متعلق به مردی مجهول‌الهویه است که مدارک شناسایی همراه ندارد. بررسی ماموران نشان داد، آن محل پاتوق معتادان کارتن‌خواب است که شب‌ها برای گرم شدن آتش روشن می‌کنند.

با افشای این موضوع احتمال این که مقتول کارتن‌خواب بوده، مطرح شد. تحقیقات برای شناسایی هویت او و کشف راز جنایت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها