شبکه چهار سیما با برنامه «کتاب 4» در ایام برگزاری سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، رخدادهای این رویداد فرهنگی را پوشش می دهد.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۵۰
«کتاب 4» ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت در محل شهر آفتاب تهران برگزار می شود و شبکه چهار سیما با برنامه «کتاب4» به تهیه کنندگی محمد رحیمی رخدادهای این رویداد فرهنگی را پوشش می دهد.

به گفته تهیه کننده برنامه، برنامه «کتاب 4» به کارگردانی حسین پورصلعی، به صورت زنده و مستقیم از محل برپایی نمایشگاه کتاب روزانه در 4 نوبت پخش 10:45، 14:40،17:35 و 18:45 به روی آنتن می رود.

شایان ذکر است در روز جمعه با سه نوبت پخش 10:30، 16:30 و 18:45 برنامه تقدیم علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می شود.

رحیمی گفت: آقای دکتر حاتمیان و خانم زهرا هدهدی اجرای برنامه را بر عهده دارند و برنامه از بخش های مختلفی همچون مصاحبه – گزارش و اخبار نمایشگاه کتاب برخوردار است.

وی افزود: مروری بر اخبار روزانه نمایشگاه، اطلاع رسانی در مورد رخدادهای روز بعد نمایشگاه، گزارش های موضوعی و مردمی از نمایشگاه، معرفی غرفه داران، و چاپ اولی ها بخش های مختلف این برنامه را شکل می دهد و مصاحبه با میهمانان خارجی حاضر در نمایشگاه کتاب از جمله بخش های ویژه ما در این برنامه خواهد بود.

رحیمی «کتابگردی» را بخش دیگری از این ویژه برنامه عنوان کرد و افزود: یکی از بخش های برنامه کتاب گردی می باشد، در این بخش اساتید مختلف با حضور در غرفه های نمایشگاه کتاب های برجسته در حوزه تخصصی را معرفی می کنند.

تهیه کننده برنامه در پایان یادآور شد: در این برنامه فرصت خوبی برای کتاب اولی ها ایجاد شده، آنها می توانند در یک فایل ویدئویی 100 ثانیه ای کتاب مورد نظر خود را معرفی کرده و برای برنامه ارسال نمایند، در پایان به بهترین معرفی کتاب جایزه ای اهدا می شود.

آدرس ارسال فیلم برای ما در کانال تلگرام ketabe4@و آدرس پیام رسان سروش ketab4@ می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها