رییس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با رد خبر پذیرش شکایت روحانی از طرف کمیسیون نظارت گفت: مقرر شد در مناطره دوم به برخی از نامزدها‌یی که کمتر صحبت کرده‌اند برای ایراد بیانات فرصت بیشتری داده شود. بعلاوه بنا شد در مناظرات آتی مجری مناظره حضور مؤثرتری در برنامه داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۰۴
تکذیب خبر پذیرش شکایت رییس دولت از روند مناظرات / حضور مجری در گفتگوها مؤثرتر خواهد شد

«سید احسان قاضی‌زاده‌ هاشمی» در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار سیاسی جام جم آنلاین، عنوان داشت: پیرو شکایتی که چهار تن از نامزدها در خصوص زمان اندک برای پاسخگوی به پرسشها و دفاع از داشتند، بنا شد در مناظره این هفته فرصت برابری به آنها داده شود.

وی افزود: اما در خصوص اعتراضی که برخی نامزدها به محتوا و ادعای دیگر نامزدها داشتند، این موضوع در کمیسیون نظارت بر انتخابات بررسی خواهد شد.

قاضی زاده در مورد احتمال وگمانه زنی پیرامون به دور دوم کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری و چگونگی امادگی صدا وسیما و کمیسیون نظارت عنوان کرد: این گمانه زنی‌ها نظر شخصی بوده و کمیسیون تابع قانون خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه برگزاری انتخابات به دور بعدی موکول شود، کمیسیون نظارت تمهیدات لازم را اندیشیده و سازمان صدا وسیما مجری آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها