رضا عنایتی، آرش برهانی ، هادی عقیلی و حالا..... مجتبی جباری می تواند چهارمین بازیکن مطرح ایرانی باشد که در یک ماه از فوتبال خداحافظی می کند.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۶۹
شایعه در قطر: مجتبی جباری خداحافظی می کند

به گزارش جام جم آنلاین ، مجتبی جباری در فصلی که گذشت یکی از بدشانس ترین لژیونرهای ایرانی بود. مصدومیت از یک سو و اعتقاد نداشتن یوسف آدم سرمربی الاهلی به او از سوی دیگر باعث شد تا این بازیکن فصل بسیار بدی را پشت سر بگذارد.

جباری اخیرا در گفت و گویی که با الوطن از این گفته که با وجود تلاش و تمرین کافی هرگز نتوانست در این فصل نظر سرمربی تیم را جذب کند.

جباری در همین گفت و گو اما موضوع اختلافش با یوسف آدم را تکذیب می کند این در حالی است که از همان ابتدای فصل موضوع اختلافات این دو مدام در رسانه های مختلف عنوان می شد.

جباری در حالی که چهارمین فصل خود را در لیگ ستارگان قطر پشت سر گذاشت کم کم به پایان کار خود در این لیگ نزدیک می شود. جباری کم کم به مرز 35 سالگی نزدیک می شود و این سن برای یک بازیکن خارجی در قطر اصلا خوب نیست. از سویی مصدومیت هنوز همراه اوست.

با این تفاسیر می توان این گونه برداشت کرد که زمان خداحافظی برای این ستاره فوتبال ایران که جزو اندک بازمانده های نسل طلایی فوتبال ایران در اواخر دهه 70 و دهه 80 است، رسیده باشد. بازیکنی که درست مثل محرم نویدکیا به خاطر مصدومیت بد زانو فرصت حضور در جام جهانی 2006 را از دست داد و از آن بدتر نتوانست به آرزویش در تجربه فوتبال اروپا برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها