علیرغم اظهارات ضد ایرانی مقامات رده بالای آمریکایی

قراردادهای تجاری تهران و واشنگتن ادامه دارد

پایگاه خبری بلومبرگ به نقل از مقامات شرکت «بوئینگ» گزارش داد که انتظار می‌رود این شرکت سال آینده اولین هواپیما را به ایران تحویل دهد.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۵۹
بوئینگ اولین هواپیما را سال آینده به ایران تحویل می‌دهد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، پایگاه خبری بلومبرگ به نقل از مقامات شرکت «بوئینگ» گزارش داد که انتظار می‌رود این شرکت سال آینده اولین هواپیما را به ایران تحویل دهد.

بلومبرگ به نقل از مقامات این شرکت هواپیمایی نوشت: شرکت بوئینگ پیشرفت مداومی در اجرای توافق فروش 80 فروند هواپیما به «ایران‌ایر» داشته و انتظار می‌رود سال آینده اولین هواپیما به ایران تحویل داده شود.

«دنیس مویلنبرگ» مدیر اجرایی بوئینگ روز دوشنبه در حاشیه مجمع عمومی سالانه سازندگان هواپیما در «شیکاگو» در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: باقی اقدامات در این زمینه نیز در حال اجرا است و این امر بسیار مهم است که ما در هر مرحله از این توافق، با دولت آمریکا در ارتباط باشیم.

بلومبرگ در ادامه گزارش خود نوشت: قرارداد 16 میلیارد دلاری با ایران‌ ایر و قرارداد سه‌میلیارد دلاری با «آسمان» دو وعده انتخاباتی دونالد ترامپ را به چالش می‌کشد زیرا وی پیش از انتخابات درباره «اقدامات سختگیرانه» علیه ایران و نیز ایجاد هزاران فرصت شغلی جدید در آمریکا به مردم وعده داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها