سخنگوی سپاه ضمن تقدیر از ابراز لطف کاندیداهای ریاست جمهوری، از ستادهای تبلیغاتی کاندیداها خواست از بهره‌گیری تبلیغاتی از نام و تصویر فرماندهان سپاه بویژه سردار سلیمانی پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۰۳
سردار شریف: از نام و تصویر فرماندهان سپاه استفاده تبلیغاتی نشود

به گزارش جام جم آنلاین،سردار رمضان شریف در گفت‌وگو با فارس، در خصوص موضع سپاه پیرامون اقدام کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در نام بردن از برخی فرماندهان در سخنان انتخاباتی خود اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان آن به ویژه آنهایی که در سنگرهای مقاومت و امنیت‌آفرینی برای ملت عزیز ایران و امت اسلامی، ایفاگر نقش‌های راهبردی هستند، به عنوان قهرمانان ملی، نزد مردم ایران و آحاد مسئولین و خدمتگزاران نظام ازجمله کاندیداهای محترم ریاست جمهوری از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

سردار شریف افزود: فرماندهان سپاه از جمله فرمانده محبوب نیروی قدس سردار حاج قاسم سلیمانی که از جایگاه خاصی نزد افکار عمومی ملت ایران و مردم منطقه برخوردار است، خود را سرباز ولایت و خادم ملت ایران می‌دانند.

وی با بیان اینکه فرماندهان و مسئولین سپاه بویژه سردار سلیمانی قدردان الطاف و ابراز محبت آحاد مردم، جناح‌ها، حریان‌ها و شخصیت‌های سیاسی و نیز کاندیداهای محترم ریاست جمهوری می‌باشند، تصریح کرد: از ستادهای انتخاباتی کاندیداهای محترم ریاست جمهوری درخواست می‌کنیم از بهره‌گیری تبلیغاتی از نام و تصویر ایشان پرهیز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها