کارشناس سازمان هواشناسی گفت: عصر امروز و فردا همچنان شاهد بارندگی در استان های تهران، البرز، قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان و کرمان خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۲۴۸۳۵
بارش ها ادامه دارد

به گزارش جام جم آنلاین، محمد اصغری در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: در ساعات گذشته علاوه بر تهران در بخش هایی از استان مرکزی، همدان و بخش های شمالی کشور روی استان های مرتبط با کوه های زاگرس بارندگی گزارش شده است و هرجا بارندگی رخ داد هوا هم خنک تر شد.

وی با اشاره به اینکه کم پدیده ترین جای کشور نیمه شرقی کشور بود، گفت: در نوار شرقی کشور با توجه به بادهای شمالی شاهد خیزش گرد و خاک در زابل و نهبندان بودیم و در این مناطق شاهد سرمای هوا هم بودیم.

اصغری افزود: حداقل دمای فریمان شب گذشته صفر درجه شد و نیشابور یکی از سردترین ایستگاه ها بود و در گلمکان و سبزوار هم همین شرایط را داشتیم و با گذشت زمان در این مناطق با افزایش دما مواجه خواهیم بود.

وی گفت: شرایط تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت اما باوجود رطوبت موجود در منطقه همچنان شاهد رگبار و رعد و برق به ویژه در ساعات عصر امروز و عصر فردا در بسیاری از استان ها خواهیم بود و از روز سه شنبه موج جدیدی از بارش ها آغاز می شود که شدت آن به حدی خواهد رسید که اخطاریه هم خواهیم داد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در پایان هفته بارش ها در نیمه شرقی کشور هم ظاهر می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها