علیرضا بیرانوند در 14 ساعت اخیر با سیل انتقادات هواداران روبرو شده است.
کد خبر: ۱۰۲۴۸۳۱
حمله تند و تیز هواداران به دروازه بان پرسپولیس /  بیرانوند: من دیگر نیستم، خداحافظ!

به گزارش جام جم آنلاین ، « این همه بی ادبی را نمی توانم تحمل کنم. پرسپولیسی ها یادشان نرود 10 سال بود قهرمان نشده بودند. من دیگر نیستم. اصلا نیستم، رفتم. خداحافظ!» . اینها بخشی از جملاتی است که علیرضا بیرانوند پس از دیدار با ذوب آهن به زبان می آورد. بیرانوند اینها را به دنبال شعارهای هواداران در ورزشگاه آزادی می گوید.

بیرانوند دیروز گل‌های بدی از ذوب آهن خورد و نقش اصلی را روی نتیجه بازی داشت. شاید همین گل‌ها، آخر فصل رکورد کمترین گل خورده در تاریخ لیگ برتر را از او و تیمش بگیرد.

پس از اینکه پرسپولیس مقابل ذوب آهن سه بر سه متوقف شد بیرانوند با سیل انتقادات و شعارها مواجه شد و عکس العملش هم چیزی بود که در ابتدا خواندید. البته دلیل عصبانیت بیرانوند این بود که هواداران در نیمه نخست تا توانستند علیه بازیکنان به دلیل اعتصاب سه روز اخیرشان از حضور در تمرینات شعار دادند. بیرانوند هم به دلیل این انتقادات حسابی به هواداران تیمش تاخت. پس از این اظهارات بیرانوند هواداران به اینستاگرام وی هجوم بردند و تا توانستند وی را مورد لطف و نوازش قرار دادند. سیل توهین های اینستاگرامی باعث شد تا بیرانوند حالا برای جدایی از پرسپولیس حتی جدی تر باشد.

اینکه بیرانوند طبق گفته هایش می رود یا خیر مهم نیست. او طوری گفته است که پرسپولیسی ها یادشان نرود که 10 سال است قهرمان نشده اند ،انگار که خودش در عمرش 10 بار قهرمانی را تجربه کرده است. فعلا هواداران از او به شدت خشمگین هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها