دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز تاسف از رفتار هواداران تیمش که بازیکنان را بی غیرت خطاب کردند، گفت: پس از دیدار با الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا می شوم.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۵۲
بیرانوند: از پرسپولیس جدا می شوم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی امروز (سه شنبه) از هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه های ایران مقابل ذوب آهن با تساوی خانگی 3 بر 3 متوقف شد که بازیکنان تیم قهرمان لیگ برتر در سه روز گذشته به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان از حضور در تمرینات سرباز زدند.

همین امر سبب گردید تا هواداران در نیمه نخست دیدار امروز، به شدت بر علیه بازیکنان تیم شعار دهند.

«علیرضا بیرانوند» که از این مساله ناراحت بود، تصریح کرد: باید برای این هوادار که بازیکن تیم قهرمان را بی غیرت می داند، ابراز تاسف کرد. باور کنید احساس می کردم در زمین حریف بازی داشتیم که این رفتار با بازیکنان شد.

وی افزود: مگر می شود تیمی که سه هفته به پایان لیگ قهرمانی اش را مسجل می کند و بهترین خط دفاع و حمله را دارد، بازیکن بی غیرت داشته باشد؟

بیرانوند در خصوص مبلغ دریافتی بازیکنان از باشگاه پرسپولیس، گفت: شخصا 50 درصد قراردادم را دریافت کرده ام و اینکه گفته می شود 80 درصد پول هایمان را گرفته ایم، صحت ندارد.

وی در خصوص اینکه قراردادی پنج ساله با پرسپولیس امضا کرده است، اظهار داشت: هیچ چیز برایم مهم نیست و بعد از دیدار با الوحده از تیم جدا می شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها