یک: این روزها بحث‌ انتخابات ریاست جمهوری حسابی داغ است. از دیشب هم که پخش مناظره کاندیداهای مختلف ریاست جمهوری آغاز شده، پیش‌بینی می‌شود تنور انتخابات بیش از بیش داغ‌تر شود. اما آنچه بیش از همه می‌تواند برای بسیاری جذاب باشد، جایگاه رسانه ملی در این رویداد بزرگ است؛ رسانه‌ای که به شهادت آمار و ـ با وجود رشد رسانه‌های مجازی و غیرمجازی ـ همچنان بزرگ‌ترین و پرنفوذ‌ترین رسانه کشور از هر لحاظ محسوب می‌شود، جایگاهی که حتی رقیبان و منتقدان سرسخت هم به آن معترفند. رسانه ملی در طول این سال‌ها تلاش کرده در رویدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور پررنگ و تاثیرگذاری داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۷۳
انتخابات و رسانه ملی

بنابراین دور از انتظار نیست که رسانه ملی همچون ادوار گذشته در پوشش این رویداد بزرگ که تاثیر آن در ابعاد مختلف زندگی هموطنانمان بروز ونمود عینی دارد، در خط مقدم باشد و با تمام ظرفیت به این مهم بپردازد.

دو: رادیو در کشور ما 77 ساله شد؛ رسانه گرمی که مخاطب در هر وضعیتی می‌تواند شنونده آن باشد. رادیو مانند هر رسانه پرمخاطب و نوستالژی شده فراز و فرودهای بسیاری از سرگذرانده و در همه این ایام توانسته به مدد استفاده از اساتید فن با مخاطبان انبوه خود در گوشه و کنار این کشور بزرگ ارتباط برقرار کند. حالا رادیو دیگر محدود به چند شبکه خاص نیست. شبکه‌ها براساس نیازهای مخاطبان و با رویکردهای گوناگون روی آنتن می‌روند. گر چه رسانه‌های فضای مجازی رشد قابل ملاحظه‌ای یافته‌اند، اما رادیو به خاطر اصالتش، کاربردش و نیز جایگاهی که در بین مخاطبان دارد، هنوز یک رسانه پویا، کارآمد و البته امروزی است.

مهدی غلامحیدری - دبیر قاب‌کوچک

جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها