پیش‌بینی سخنگوی پیروان خط امام(ره) در گفتگو با جام جم آنلاین

رییس جمهور در دور دوم مشخص می‌شود

مسئول روابط بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه نامزد حزب متبوعش تا واپسین روزهای نزدیک به انتخابات به رقابت خود با سایر نامزدها ادامه خواهد داد، تصریح کرد: طبق برنامه وی در مناظرات تلویزیونی به تشریح برنامه‌های حزب برای حل مشکلات مردم پرداخته و قرار شده تا 20 اردیبهشت جمنا اعلام کند که آیا دو نامزد این جریان در کارزار انتخاباتی باقی خواهند ماند یا بر سر یک کاندید واحد به اجماع خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۲۷
احتمال معرفی زودهنگام کابینه میرسلیم/ تصمیم گیری درباره گزینه نهایی موتلفه تا 20 اردیبهشت

«حمیدرضا ترقی» پیرامون آخرین برنامه‌های میرسلیم نامزد ریاست جمهوری حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی جام جم آنلاین اظهار داشت: بنا داریم اهداف و راه کارهای جریان مؤتلفه و نیز توانمندی کار حزبی برای مرتفع نمودن چالش‌ها و مشکلات مردم از طریق ایشان در قالب مناظرات به مردم شریف ایران منعکس شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نامزد مورد حمایت موتلفه تا پایان به رقابت با سایر نامزدها خواهد پرداخت، افزود: طبیعتا آقای میرسلیم به گونه‌ای عمل خواهند کرد که انگار تا روزهای پایانی از شانس پیروزی در انتخابات برخوردار است، اما در این مورد تصمیم گیرنده نهایی شورای مرکزی حزب می‌باشد.

ترقی تصریح کرد: در شورای مرکزی مقرر شده، پس از پایان مناظره‌ها یک پایش کلی از افکار عمومی گرفته شود که آیا با نامزدهای جمنا یعنی «قالیباف و رییسی» همسو بوده تا انتخابات به دور دوم کشیده شود و یا اینکه یکی از نامزدها به نفع دیگری از رقابت کناره‌گیری کند تا نتیجه انتخابات در مرحله اول مشخص شود.

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال معرفی کابینه میرسلیم مثلا معاون اول و وزیر خارجه در قبل از آغاز روند انتخابات وجود دارد، ابراز داشت: در این زمینه در حال تصمیم گیری هستیم، این احتمال می‌رود که در برنامه‌های آتی تبلیغاتی این موضوع مطرح شود.

ترقی بدون اشاره به نام شخصی به عنوان وزرای پیشنهادی دولت میرسلیم خاطر نشان کرد: استراتژی ایشان در این است که از همه افراد انقلابی با شاخصه‌های اصولگرایی و کسانی که در حوزه اداره کشور تجربه کسب کرده‌اند، کمال بهره برداری در مدیریت مشکلات مردم را از آنها داشته باشد.

مسئول روابط بین‌الملل مؤتلفه در خصوص ویژگیهای معاون اول یک رییس جمهور گفت: بدون شک وی باید در مدیریت اجرایی فردی به روز بوده و از طرفی برای حل و فصل مسایل مهم کشور بویژه موضوعات و چالشهای اقتصادی مردم از ظرفیت بالایی برخوردار باشد.

وی افزود: رونق کسب کار و ایجاد اشتغال مطابق منویات رهبری، از مهمترین محورهایی است که حتما فراروی دولت آینده بوده لذا باید معاون اول دولت آتی به این چالشها اهتمام بسیار ویژه‌ای داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها