در دیدار اساتید، قاریان و حافظان برگزیده مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

رهبر انقلاب اسلامی: هویت ایمانی مانع از سلطه و دخالت دشمنان اسلام است

رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار قاریان و حافظان قرآن

مشکل امت اسلام در تسلط اقتصاد و سیاست غربی بر اوست +عکس

اساتید، قاریان و حافظان برتر شرکت‌کننده در سی و چهارمین دوره‌ مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، صبح امروز با حضور در محفل انس با قرآن در حسینیه‌ امام خمینی (ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
کد خبر: ۱۰۲۳۸۹۳
مشکل امت اسلام در تسلط اقتصاد و سیاست غربی بر اوست +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار قاریان و حافظان قرآن فرمودند: یکی از مفاهیم قرآنی که یک اصل است، کفر به طاغوت است؛ یعنی ما تمام عالم وجود را به دو قسمت تقسیم می کنیم: منطقه نفوذ طاغوت که باید به او کفر ورزید و منطقه نفوذ الله که بایدبه آن ایمان آورد. این معنایش استقلال و مرزبندی هویت ایمانی است تا بتواند مقابل هویت کفر، خود را حفظ کند و پیشرفت کند. امروز مشکل امت اسلام در تسلط اقتصاد و سیاست غربی بر اوست.

ایشان تاکید کردند: قرآن را باید فهمید، ما از قرآن دوریم و از این دوری ما از قرآن دشمن دارد استفاده می‌کند و بی‌ایمانی و لاابالیگری و وابستگی به خود را در ما تزریق می‌کند. معارف قرآنی باید تبدیل بشود به گفتمان‌های عمومی در بین مردم. باید آن‌قدر تکرار بشود و کار بشود و درباره‌اش تحقیق بشود و شعرا و ادبا و هنرمندان کار کنند تا این‌ها بشود جزو واضحات و بینات جامعه‌ اسلامی.

مشروح خبر متعاقبا ارسال می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها