پیش بینی باد شدید و باران برای امروز و فردا

هشدار درباره توقف در کنار رودخانه ها و سلفی در ارتفاعات

با تداوم شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جاری (چهارشنبه)، در برخی ساعات بارش پراکنده و وزش باد نسبتا شدید (بزرگی بین 5 تا 8 متربرثانیه) انتظار می رود.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۵۰
هشدار درباره توقف در کنار رودخانه ها و سلفی در ارتفاعات

به گزارش جام جم آنلاین ،بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، این شرایط تا روز پنجشنبه کمابیش ادامه دارد و برخی ساعات همراه با بارش خفیف و پراکنده و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

همچنین دما در روز پنجشنبه کاهش نسبی خواهد یافت. با افزایش میزان ناپایداری جوی در روز جمعه، در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید از سمت نواحی جنوب شرقی و بارش جزئی در برخی ساعات شبانگاه پیش بینی می شود. نتایج پیش بینی کیفیت هوا نیز نشانگر برقراری شرایط کیفی هوای سالم در روز جاری (چهارشنبه) بوده و پیش بینی می شود شرایط مطلوب کیفی هوا تا روز پنجشنبه همچنان تداوم داشته باشد.

براساس این گزارش ،در استان های تهران، سمنان، گلستان، مازندران، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر پیش بینی می شود.لذا با توجه به شدت بارش باران، توصیه می شود شهروندان از حضور در نقاط پر خطر پرهیز کرده و در مسیر مسیل ها و رودخانه ها حاضر نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها