دو رقیب چهار امتیازی استقلال در دیدار جذاب و پر گل خود در نهایت به نتیجه تساوی دست یافتند.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۲۷
تساوی پر گل لوکوموتیو و التعاون به نفع استقلال

به گزارش جام جم آنلاین، دیدار پر گل و جالب لوکوموتیو تاشکند و التعاون عربستان در گروه یک مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تساوی چهار بر چهار به پایان رسید.

نماینده ازبکستان که در این دیدار میزبان بود ابتدا از حریف خود عقب افتاد اما بعد از 3 دقیقه به بازی برگشت و توانست با هتریک بیکماجائوف از حریف خود با نتیجه سه بر یک پیش بیفتد. التعاون عربستان در نیمه دوم توانست دقیقه 67 گل دوم خود را توسط الحسین وارد دروازه حریف کند و 4 دقیقه بعد با گل ان دیابه بازی را به تساوی سه بر سه برساند.

این 6 گل اما پایان بازی نبود و جلال الدین ماشاریپوف دقیقه 81 گل چهارم لوکوموتیو را وارد دروازه حریف کرد تا تیم ازبکستانی در آستانه یک برد با ارزش قرار بگیرد اما ماچادو در دقیقه 91 باز هم بازی را به تساوی کشاند تا این دیدار جذاب و پر گل با نتیجه تساوی چهار بر چهار به پایان برسد.

این دو تیم با این تساوی جمع امتیازات خود را به 5 رساندند تا شانس این دو تیم برای صعود کاهش پیدا کند. با این تساوی شاگردان منصوریان می توانند با تساوی در دیدار برابر الاهلی و البته شکست با کمتر از 3 گل و یا با اختلاف کمتر از سه گل برابر التعاون صعود خود به دور بعدی را قطعی کنند. یک امتیازی که به نظر می رسد برای شاگردان منصوریان در دو بازی پیش رو دور از دسترس نباشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها