رئیس قوه قضائیه گفت: راه برای انتخابات باز شده است که امیدواریم انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۷۵
رئیس قوه قضائیه: راه برای انتخابات، باز شده است

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه عالی مسئولان قضایی با تبریک مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) افزود: بعثت پیامبر تجلی اعظم حق بوده است و فهم حقیقت مبعث نیازمند تامل در ارکان وجود و هستی است و اهمیت بعثت پیامبر اعظم با فکر و تامل آشکار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از شورای نگهبان تشکر کرد و گفت: از شورای نگهبان به خاطر تلاش هایی که برای تشخیص صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری کردند و این اسامی را سر وقت اعلام کردند تشکر می کنیم.

رئیس قوه قضاییه افزود: می دانیم این کار، کار دشواری است بویژه با مشکلی که در قانون انتخابات وجود دارد.

وی گفت: ما می خواهیم مثل همیشه این قانون توسط مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان اصلاح شود.

آیت الله آملی لاریجانی اضافه کرد: حسب این قانون افراد زیادی در انتخابات ثبت نام می کنند، بویژه که ثبت نام برخی از افراد ممکن است با حواشی نیز توام باشد.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: شورای نگهبان با ایستادگی، تامل، فکر و زحمت این وظیفه خودش را انجام داده است که کار بزرگی است لذا از زحمات دوستان در شورای نگهبان، از فقها و حقوقدانان تشکر می کنم که در این مدت با تلاش خودشان توانستند وظیفه ای را که قانون برعهده شان گذاشته است در مدت زمان قانونی به انجام برسانند.

وی افزود: اکنون راه برای انتخابات باز شده است، انشاءالله انتخابات یک انتخاباتی بر اساس موازین اسلامی و در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: فرق جمهوری اسلامی با دیگر نظام ها در همین اخلاق و ارزش های الهی است، انشاءالله همه نامزدها اخلاق را رعایت کنند و نشان دهند که جمهوری اسلامی با نظام های دیگر فرق می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها