کد خبر: ۱۰۲۳۰۳۳
معرفی چند وب سایت محبوب  و کاربردی برای نیازمندی های کاربران

1 : موسسه مهاجرتی یونیک ویزا
موسسه مهاجرتی یونیک ویزا از سال 2008 فعالیت خود را در زمینه مهاجرت به استرالیا آغاز نموده و از همان بدو امر ارتباط تنگاتنگی با بخش های مختلف اداره مهاجرت استرالیا داشته است. تمام وکلای موسسه مهاجرتی یونیک ویزا موردد تایید سازمان MARAA میباشند و پرونده موکلین زیرنظر این وکلا مورد بررسی قرار گرفته و انجام می شوند.خدمات ارائه شده این سایت بسیار کاربردی و حقوقی میباشد.

2 : شرکت سوداد
در سال 1387 اقدام به تولید و عرضه درب ضد سرقت در ایران نمود. طولی نکشید که این شرکت با سعی و تلاش شبانه روزی مهندسین و پرسنل متخصص و مجرب خود توانست در ضمن ارتقا کمی و کیفی به بزرگترین تولید کننده درب ضد سرقت در ایران تبدیل گردد. در حال حاضر شرکت سوداد (بوان سابق) با داشتن بیش از 2000 عامل فروش در سطح کشور بخش عمده ای از نیاز کشور را در زمینه درب ضد سرقت تامین می نماید.

3 : گروه بازاریابی و تحقیقاتی طلوع
طلوع با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و کمک به دانشجویان در حیطه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ، مقالات ISI، مقالات علمی و پژوهشی، علمی و ترویجی، نگارش و چاپ کتاب صورت گرفته است و برای بهسازی این کار در محل مرکز این فعالیت‌ها یعنی میدان انقلاب دایر شده است. هدف نهایی فقط انجام کار دانشجو نیست، بلکه آموزش دانشجو و ایجاد اشتغال سالم برای جامعه علمی کشور می‌باشد. «پایه بازاریابی» این گروه از طریق ارائه مشاوره، اجرا و انجام پروژه های مختلف سازمان ها و ارگان ها در زمینه‌ های مدیریت، بازاریابی، فروش و… بنا شده است.

4 : چیز دانلود
اگر به دنبال دانلود هستید به چیز دانلود مراجعه کنید و تمامی امکانات دانلود رایگان بهره ببرید .از جمله خدمات این سایت، دانلود نرم افزار، موسیقی، سریال، بازی، انیمیشن، اخبار سینما و.. میباشد که بهترین وقت برای سرگرمی و اوقات فراغت شما در قسمت دانلود فیلم میباشد که جدیدترین فیلمهای جدید ایرانی و خارجی مجاز را با لینک مستقیم ارائه میدهد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها