همان قدر که در آن سوی آب ها خوب می توانند به ستاره های فوتبالشان القاب خوب و مثبت بدهند و از آنها قهرمان بسازند در اینجا بازیکنان با القاب تحقیرآمیز خطاب می شوند.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۵۱
ادامه یک حرکت ناپسند از پرسپولیسی ها / این «وصله ناجور» برایتان 9 امتیاز گرفت

به گزارش جام جم آنلاین ، در این چند روزی که از قهرمانی پرسپولیسی ها می گذرد رامین رضاییان یار اخراجی سرخ ها حسابی خبرساز شده است. وقتی که برانکو دیگر به صورت قطعی عذرش را خواست و وقتی بازیکنان جو زده پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی او را به تمسخر گرفتند و «وصله ناجور» خطابش کردند حاشیه ها ناخواسته برای رضائیان بیشتر و بیشتر شد.

اکنون در این چند روز لقب ناپسند «وصله ناجور» که به لطف هم تیمی های سابق رضائیان بر روی او گذاشته شده است دهان به دهان می چرخد و به وسیله ای برای تمسخر و سوژه کردن او در فضای مجازی تبدیل شده است.

جالب است بدانید رامین رضائیان در فصلی که گذشته به تنهایی 9 امتیاز برای تیمش گرفت تا یکی از عوامل تاثیر گذار قهرمانی سرخ ها باشد. اگر این 9 امتیاز نبود قطعا سرخ ها هنوز قهرمان لیگ برتر نشده بودند.

این لقب ناپسند وصله ناجور ما را یاد لقب دندان پوسیده می اندازد که استقلالی ها لطف کردند و آن را بر روی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ خود یعنی رضا عنایتی گذاشتند که برای همیشه روی او ماند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
۰
۰
چشم و رو ندارن یك مشت آدم تازه به دوران رسیده...خوب بگو مهدی طارمی اگر رامین رضاییان نبود تو الان آقای گل نبودی البته بگم شما بهتر از اینكه آقای گل باشی آقای گل خراب كن یا بهتر بهترین گل نزنی...
طرفدار حق
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
كاملا قبول دارم بعد اون آقا خودش با علی دایی ، فرشاد پیوس ، محسن گروسی و..... مقایسه میكنه.جالبه میخواد ركورد پیوس بشكنه....
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
۰
۰
این از بی ادبی و بی اخلاقی فوتباله كه به جای تقدیر، بازیكنان رو تحقیر میكنند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها