معاون امور استان های رسانه ملی اعلام کرد:

درخشش مراکز استانی صدا و سیما در جشنواره های بین المللی

معاون امور استان‌های صداوسیما خبر داد

تولیدات جدید در شبکه استانی رسانه ملی

معاون امور استان‌های رسانه ملی در سفر به شیراز از تولیدات جدید استانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۵۱
تولیدات جدید در شبکه استانی رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، علی دارابی در سفر به استان فارس علاوه پس از دیدار با خانواده شهیدان محمودی و بازدید از استودیو حرم مطهر شاهچراغ (ع) از تلاش رسانه ملی برای گسترش فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت در جامعه خبر داد و گفت: در این زمینه 20 مجموعه تلویزیونی فاخر با موضوع دفاع مقدس از جمله زندگی نامه سرداران شهید تولید و پخش می شود.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما افزود: به زودی به همت صداوسیمای مرکز فارس تولید مستند شهیدان عبدالرسول و ستار محمودی آغاز می شود.

وی پیشرفت مرکز فارس را در سال های اخیر خوب ارزیابی کرد و گفت: صدا وسیمای مرکز فارس نه تنها قطب خبر، انیمیشن و رادیو است بلکه در حوزه فنی هم با توانمندی های بسیار خوبی که دارد به عنوان یک مرکز مهم در کشور به شمار می آید.

معاون اموراستان های صدا و سیما با اشاره به برگزاری جشنواره تولیدات انیمیشن در صدا و سیما افزود: مرکز فارس با قابلیت های و ظرفیت های فراوان می تواند میزبان این جشنواره باشد.

دارابی با بیان اینکه راه اندازی رادیو زیارت به مرکزیت مشهد مقدس، ظرفیت خوبی را به وجود آورده است، گفت: این رادیو سه ضلع در مشهد، قم و شیراز خواهد داشت و باید از ظرفیت های آن به خوبی استفاده کرد.

معاون امور استان های رسانه ملی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: راهبرد اصلی صدا وسیما، مشارکت مردم در انتخابات 29 اردیبهشت است.

دارابی با بیان این که ما رقابت سنگینی با شبکه های ماهواره ای داریم، اظهار کرد: در حال حاضر 257 شبکه ماهواره ای فارسی زبان، اعتقادات جوانان ما را نشانه رفته اند و ما در رسانه باید کارها را به سمت کیفی سازی ببریم و با حفظ مخاطبان فعلی به دنبال جذب مخاطبان بیشتر باشیم.

سید تقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس نیز در این دیدار از ساخت 15 مستند از زندگی شهدای شاخص استان خبر داد و گفت: پخش این مستندهای فاخر از خرداد ماه آغاز می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها