کارخانه بستنی و تولید فرآورده های لبنی اندیمشک با پیگیری نماینده این شهرستان و به همت صنایع شیر ایران تا پایان خردادماه امسال عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۳۴
احداث کارخانه بستنی در اندیمشک

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از خوزستان، مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری با علام این خبر گفت: کارخانه تولید بستنی اندیمشک که در سال های اخیر به علت نبود سرمایه در گردش بلاتکلیف مانده بود با مطالعات انجام شده از سوی مشاور و بررسی های فنی و نیز پیگیری مستمر نماینده مردم اندیمشک همچنین همکاری های استانی و ملی به زودی فعال خواهد شد.

علی رومی افزود: این کارخانه نقش مهمی در ایجاد فرصت های شغلی در شهرستان اندیمشک دارد.

نماینده مردم اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش صورت گرفته از سوی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیر عامل هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی و مدیرعامل هلدینگ انرژی صندوق بازنشستگی کشوری برای راه‌اندازی سیکل ترکیبی اندیمشک گفت: اندیمشک یک شهرستان غنی و با ظرفیت فراوان و منحصر به فرد در حوزه کشاورزی است و به همین جهت باید بیش از گذشته به نیازهای این شهرستان در حوزه تولید محصولات دامی و کشاورزی توجه داشت.

فریدون حسنوند افزود: به همین جهت و از سال 1389 روند احداث کارخانه تولید بستنی و مواد لبنی و از سال 1390 فعالیت مجتمع دامپروری در این شهرستان آغاز و برخی از واحدهای آن به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود پیشرفت فیزیکی مناسب و تجهیز کارخانه تولید بستنی و مواد لبنی در اندیمشک متاسفانه این واحد تولیدی وارد چرخه تولید نشده است، به همین دلیل پیگیری‌ گسترده برای تامین تسهیلات و منابع مالی این طرح اقتصادی در شهرستان آغاز شده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با بهره برداری از این واحد تولیدی، ضمن ایجاد بیش از 200 فرصت شغلی در شهرستان شاهد تقویت و توسعه تولید محصولات لبنی و دامی و تامین نیازهای بازار و شهروندان، خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها