با حضور معاونت صدای رسانه ملی برگزار شد

تجلیل از برگزیدگان اولین دوره مسابقه استاد امیر نوری

مدیر شبکه رادیویی ایران با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقه استاد امیر نوری، اظهار امیدواری کرد تا این نوع اقدامات در رادیو ایران تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۳۹
پوستر اولین دوره مسابقه استاد امیر نوری رونمایی شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، بهنام احمدپور مبارکه در مراسم رونمایی از پوستر اولین دوره مسابقه استاد امیر نوری که روز شنبه، دوم اردیبهشت با حضور همکاران و مدیران رادیو ایران برگزار شد، با بیان اینکه بحث ارج نهادن به مقام اساتید در رادیو موضوعی است که به آن اعتقاد ویژه دارم، افزود: انشاء الله بتوانیم کاری که در رادیو پایه گذاری شده را ادامه دهیم؛ هر چند همواره تلاش بر این بوده تا کاری را برای پیشکسوتان رادیو انجام دهیم.

وی تصریح کرد: رادیو نیاز به این دارد که از پیشکسوتان قدرشناسی شود چون این مهم به اعتبار رادیو کمک کرده و جایگاه این رسانه بیشتر از پیش شناخته می شود.

در ادامه این مراسم، استاد غلامعلی امیر نوری که از اردیبهشت سال 42 وارد رادیو ایران شده است، گفت: در طی همه این سالها بارها خانه و محل زندگی ام تغییر کرده ولی همیشه محل کارم رادیو ایران بوده و در تمامی این سالها با مدیران مختلفی کار کرده ام .

وی ضمن تشکر از مهندس احمد پور مدیر رادیو ایران و همه همکاران و مدیران گفت: برای اولین بار است که مسابقه ای در رادیو به یاد قدیمی ترین گوینده با سابقه طراحی می شود وپاسداشت این مهم برایم افتخاری بزرگ است.

گفتنی است؛ غلامعلی امیر نوری، گوینده پیشکسوت رادیو از معدود گویندگانی است که نه تنها به زبان معیار تسلط کافی دارد بلکه با قوانین و قواعد آن آشناست.

وی کارش را در رادیو زاهدان همزمان با افتتاح این رادیو در تابستان 1338 آغاز کرده و پس از مدتی برای سربازی به تهران آمد. در مدت کوتاهی که به وطن خدمت می‌کرد، در رادیو نیروی هوایی آن زمان مشغول به کار شد و پس از آن در اردیبهشت 42 به‌طور رسمی کارش را در رادیو ایران ادامه داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها