هر روز و هر شب کودکان عراقی کشته می شوند. کودکان سوری منفجر می شوند. کودکان افغانستانی می‌میرند. کودکان یمنی بی خانه و سرپرست می شوند. کودکان آفریقایی از گرسنگی، تلف می‌شوند. از آموزش محروم می‌شوند. از زندگی سیر می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۲۱۳۱۶
کودک کشی آمریکایی و حمل تخم مرغ/ حضور ترامپ در یک بازی کودکانه

به گزارش جام جم آنلاین، این ور دنیا، رئیس جمهور آمریکا، هوای کودکان را دارد. اینجا، مثل هر سال مسابقه حمل تخم مرغ در جریان است تا کودکان ینگه دنیا بتوانند در هیجان فراوان، تفریح کنند و از کودکی لذت ببرند. حالا رئیس جمهور ترامپ، خودش را به مسابقه رسانده تا سوت آغاز بازی را بزند و از این حرکت مهم! حمایت کند.
اما کمی آن طرف تر، هر روز و هر شب کودکان عراقی کشته می شوند. کودکان سوری منفجر می شوند. کودکان افغانستانی می میرند. کودکان یمنی بی خانه و سرپرست می شوند. کودکان آفریقایی از گرسنگی، تلف می شوند. از آموزش محروم می شوند. از زندگی سیر می شوند.
این هم یک بازی است و البته سوتش را آمریکا می زند. سوت جنگ؛ سوت بمبهای خوشه ای؛ سوت تفرقه و برادرکشی. اما این بازی، یک تفریح نیست، یک شادی نیست، این بازی مرگ است که جیب‌های آمریکایی را از خون محرومان و غربت مظلومان، ثروتمند می کند.

| عکس نوشت| شماره هفتم| سید مهدی سیدی| مسابقه حمل تخم مرغ بین کودکان با حضور ترامپ|
پی نوشت:
استیون اوبراین معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفته است بیش از 1400 کودک یمنی طی دو سال جنگ در یمن کشته شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
م س
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
۰
۰
خوب همه دولتمردان تلاش كنند تا بچه های مملكتشون شاد باشند مگر بده؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
۰
۰
ای گفتی درود بر شما جام جم
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
۰
۰
لعنت بر امریكای شغال و لعنت بر ارازل طرفدار این شیطان//// سست عنصرهایی كه نیرنگ و دورویی امریكا را نمیبینند غرق در خرفتی هستند

نیازمندی ها