معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت:امتحانات دانش آموزان در این مقطع از 2 خردادماه آغاز و تا 18 همان ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۱۹
برگزاری امتحانات خرداد دانش آموزان از دوم تا 18 خرداد

به گزارش جام جم آنلاین، میررضا شفیعی پور در گفتگو با میزان با اشاره به اینکه تنها یک ماه به آغاز برگزاری امتحانات پایان ترم دانش آموزان باقی مانده است اظهار داشت: امتحانات دانش آموزان در این مقطع از 2 خردادماه آغاز می شود و تا 18 همان ماه نیز ادامه دارد.

وی افزود:تاریخ اتمام امتحانات داخلی در هر دوره متفاوت است.ممکن است این امتحانات در برخی دوره ها زودتر و برخی ها دیرتر تمام شود.لازم به ذکر است برنامه های امتحانی خرداد ماه در آموزش و پرورش با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و ماه مبارک رمضان در سال 96 تغییر و جابه‌جایی نخواهد داشت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت:تاریخ برگزاری آزمون های خرداد ماه بر اساس ابلاغ های وزارت اموزش و پرورش است. دانش‌آموزان باید تا پایان اردیبهشت ماه در مدارس حضور داشته باشند.

شفیع پور ادامه داد:دانش آموزان باید در این زمان باقی مانده وقت بیشتری برای مطالعه بگذارند و دروس خود را به طور کامل دوره کنند.ما نیز در تلاش هستیم تا محیط مناسبی را برای دانش آموزان فراهم کنیم.همچنین در نظر داریم تا امتحانات را در ساعتی از روز که زحمت کمتری برای دانش آموزان داشته باشد برگزار کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها