واتس اپ نسخه آزمایشی جدیدی از این اپلیکیشن را برای ویندوز ۱۰ موبایل منتشر کرده است که به شما امکان می دهد در صورت تغییر شماره موبایل، مخاطبین خود را به صورت خودکار از این مسئله آگاه کنید.
کد خبر: ۱۰۲۰۹۶۰
واتس اپ جدید ویندوز فون، مخاطبان را از تغییر شماره شما آگاه می کند

به گزارش جام جم آنلاین، نسخه آزمایشی واتس اپ ویندوز فون یا ویندوز ۱۰ موبایل به زودی کاربران این سیستم عامل را از دردسر های تغییر شماره های موبایل خلاص می کند. معمولا تغییر شماره موبایل برای کاربران واتس اپ عمل ناخوشایندی است، چرا که پروفایل واتس اپ به شماره موبایل متصل است. مسلما هر چقدر زود تر قادر باشید مخاطبین تلفن همراه خود را از راه جدید برقراری ارتباط با خود آگاه کنید، زندگی آسان تری خواهید داشت! نسخه آزمایشی این اپلیکیشن پیام رسان در ویندوز فون به کاربران اجازه می دهد تا با به کارگیری یک قابلیت جدید، در هنگام عوض کردن شماره موبایل خود مخاطبین را از این امر آگاه کنند. بنابر این، پس از عوض کردن شماره موبایل، اعضای گروه های شما از این مسئله و شماره جدید شما آگاه می شوند.

این قابلیت جدید علاوه بر نمایش خودکار شماره جدید شما در گروه های عضو شده، سه گزینه را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید شماره جدید خود را با تمامی مخاطبین به اشتراک بگذارید و یا این کار را تنها با افرادی که با آن ها چت داشته اید، انجام دهید. همچنین می توانید از اشتراک گذاری شماره جدید با کل مخاطبین خود جلوگیری کنید. به هر حال، این قابلیت جدید به صورت پیش فرض غیر فعال است.

البته باید توجه داشت، تا زمانی که نسخه آزمایشی (Beta) واتس اپ را از مایکروسافت استور روی دستگاه ویندوز فون یا ویندوز ۱۰ موبایلی خود نصب نکنید، این قابلیت برای شما در دسترس نخواهد بود. همچنین باید بدانید که پیش از نصب نسخه آزمایشی، باید نسخه معمولی WhatsApp را از دستگاه خود حذف نمایید. از آنجایی که بسیاری از نسخه های آزمایشی اپلیکیشن ها پایدار نبوده و دچار مشکلاتی هستند، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا زمان ارائه نسخه نهایی این اپلیکیشن منتظر بمانند.

از سوی دیگر، استفاده از نسخه آزمایشی به شما این امکان را می دهد تا پیش از دوستان خود از قابلیت های جدید یک اپلیکیشن آگاه شده و آن ها را آزمایش کنید.

شما می توانید هم اکنون با کلیک بر روی این لینک، این اپلیکیشن را از وب سایت مایکروسافت دریافت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها